همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تمدید ثبت نام کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی علمی ـ کاربردی مهر93


 سازمان سنجش آموزش کشور بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «حضوری» و« آموزش خاص – حین کار غیر حضوری» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال1393، در زمان مقرر ( 29/04/93 لغایت 05/05/93 ) موفق به ثبت نام نگردیده و یا نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده‌اند ولی تاکنون موفق به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود نشده‌اند، می‌رساند به منظورفراهم آوردن تسهیلات لازم، مهلت ثبت‌نام حداکثر تا روز یکشنبه مورخ 12/05/93 تمدید می‌گردد. متقاضیان ضرورت در این مهلت نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند. این تاریخ به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.
ضمناَ داوطلبان می‌توانند برای آگاهی از شرایط و ضوابط آزمون به دفترچه راهنمای ثبت‌نام مندرج در سایت این سازمان مراجعه نمایند.

 بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام  و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال 1393 می رساند، که ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه مورخ 31/04/93 آغاز و در روز دوشنبه 06/05/93 پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما در زمان ثبت‌نام از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال 1393 اقدام نمایند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106.000 (یکصدوشش هزار ) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

دریافت مطالب در ایمیل 

صفحه اول سایت

عضویت در خبرنامه استخدام


برای ثبت نام علمی کاربردی و خرید کارت اعتباری اینجا را کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد