همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تجربه سرعت و اتصال بی‌وقفه با خرید مودم HA6400

 


 

تجربه سرعت و اتصال بی‌وقفه با خرید مودم HA6400:‌‌

مودم روتر رومیزی MIMO 4x4 مدل HA6400 محصولی است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته 4.5G LTE CAT6 سرعت و کیفیت اینترنت را بالا می‌برد.

مزایا:

  • بسته اینترنت 300 گیگابایت یک ساله
  • ارسال سریع و رایگان
  • سیم‌ کارت اعتباری عادی
  • دو پورت LAN با سرعت 1000Mbps
  • قابلیت پشتیبانی 32 کاربر به‌ صورت همزمان از طریق WiFi
عکس محتوا - مودم روتر
مشاهده کمتر
  • سرعت بالای اینترنت: سرعت دانلود تا 300Mbps و سرعت آپلود تا 50Mbps را تجربه کنید.
  • اتصال آسان: فقط کافیست سیم‌ کارت همراه اول را داخل دستگاه قرار داده و با روشن کردن دستگاه، بدون نیاز به تنظیمات خاصی، به اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شوید.
  • پشتیبانی از وای فای نسل پنجم: با پشتیبانی از تکنولوژی وای فای نسل پنجم (5GHz)ac، سرعت وای فای تا 1200Mbps را دریافت کنید.
  • پشتیبانی از چندین باند مختلف: مودم از 4G-LTE TDD در باندهای B40, B42, B43 و از 4G-LTE FDD، در باندهای B1, B3, B7, B8, B20 پشتیبانی می‌کند.
  • محتویات داخل جعبه: دستگاه مودم، آداپتور تغذیه (12V-1A)، کابل شبکه (100cm)، دفترچه راهنما، کارت هدیه سیم‌کارت اعتباری که با مراجعه به مراکز فروش یا خدمات همراه اول، می‌توانید یک سیم‌کارت اعتباری رایگان دریافت کنید.
    عضویت در کانال پیام به مدیر سایت همیار آنلاین

نظارت بر مصرف اینترنت در ویندوز

امروزه رایانه بسیاری از کاربران به اینترنت پرسرعت ADSL مجهز است و به لطف این فناوری، رایانه‌ها از لحظه‌ روشن شدن تا خاموشی به ارتباط اینترنتی دسترسی دارند. دسترسی به اینترنت بسیار لذتبخش است، اما گاهی به دلایل مختلف سرعت ارتباط شما کاهش می‌یابد.

صرف‌نظر از مواردی که مرتبط با نویز خط، کیفیت خدمات از طرف ISP و دیگر شرایط فیزیکی و ارتباطی است، گاهی دلیل این افت سرعت، فعالیت‌های پنهان در رایانه کاربران است. دوست دارید نرم‌افزارهایی را که از ترافیک اینترنتی شما استفاده می‌کنند، بررسی کنید؟ برای انجام این کار می‌توانید از ابزار Resource Monitor در ویندوز کمک بگیرید.

1ـ با کلیک روی گوی استارت، در کادر جستجو عبارت resmon.exe را وارد کرده و نتیجه یافت‌شده را اجرا کنید.

2ـ به تب Network مراجعه کنید.

3ـ در این بخش فهرستی از برنامه‌ها به همراه اطلاعات مختلفی از آنها به‌نمایش درآمده است. این اطلاعات عبارت است از:

Image: نام برنامه‌ها و پردازش‌های متصل به اینترنت

PID: شناسه پردازش

Send: میانگین تعداد بایت ارسال شده در هر ثانیه (در بازه زمانی یک دقیقه اخیر)

Receive: میانگین تعداد بایت دریافت شده در هر ثانیه (در بازه زمانی یک دقیقه اخیر)

Total: میانگین مجموعه تعداد بایت ارسال و دریافت شده در هر ثانیه (در بازه زمانی یک دقیقه اخیر)

4ـ چنانچه برنامه‌ای با نام ناشناخته درحال ارسال یا دریافت اطلاعات در حجم زیاد است و ترافیک اینترنت شما را بیهوده مصرف می‌کند، می‌توانید با کلیک راست روی نام آن و انتخاب End Process فعالیت آن را متوقف کنید.

5 ـ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم‌افزارهای ناشناخته و هریک از پردازش‌ها می‌توانید پس از کلیک راست از گزینه Search Online کمک بگیرید.

توجه: پردازش svchost.exe یکی از پردازش‌های ویندوزی است که نرم‌افزارهایی مانند Process Explorer به بررسی دقیق فعالیت آن کمک می‌کنند. (http://goo.gl/katvVL)