همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شرکت تجهیزات ناوگان ریلی البرز نیرو مهلت ١٥/٠٤/١٣٨٩

استخدام لکوموتیوران
شرکت تجهیزات ناوگان ریلی البرز نیرو در نظر دارد تعداد کارورز لکوموتیورانی را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و انجام معاینات پزشکی، پس از گذراندن موفقیت‌آمیز دوره‌های تئوری و عملی در مناطق راه‌آهن یزد استخدام نماید.
لکوموتیوران - یزد -25 نفر - مرد فوق‌دیپلم در رشته‌های برق و الکترونیک،
الکتروتکنیک، مکانیک در کلیه گرایش‌ها، ریاضی، فیزیک
مدارک مورد نیاز:
کپی سوابق تحصیلی
فرم استخدام - کپی کارت ملی - رسید بانکی
نحوه تماس:
متقاضیان واجدشرایط بایستی حداکثر تا تاریخ 15/4/89 مدارک لازم را با پست سفارشی به نشانی تهران- صندوق پستی 153-14845 ارسال نمایند.

متقاضیان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه کامل استخدامی به صفحه 10 شماره 537 نشریه بازارکار مورخ 1/4/89 مراجعه نمایند
آخرین مهلت:
١٥/٠٤/١٣٨٩

شرکت خدمات مشاوره و مدیریت تدبیر منصور

استخدام
شرکت خدمات مشاوره و مدیریت تدبیر منصور در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی برای اشتغال در یکی از کارخانجات خصوصی (صنعت فولاد- نورد و فولادسازی) واقع در شهر اهواز از طریق آزمون ورودی و مصاحبه و به صورت قرارداد معین استخدام نماید.
الف) رشته‌های مورد نیاز:
1-مهندسی برق گرایش‌ها: الکترونیک- کنترل و ابزار دقیق
2-مهندسی مکانیک گرایش: ساخت و تولید
3-مهندسی مواد و متالوژی گرایش‌های: صنعتی- استخراجی- ریخته‌گری- آهن و فولاد- شکل دادن فلزات
4-مهندسی کامپیوتر گرایش‌های: سخت‌افزار- نرم‌افزار
نحوه تماس:
متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط و ضوابط زیر و از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی ESTEKHDAM.INSIG.IR نسبت به ثبت‌نام (تکمیل فرم پرسشنامه اطلاعات فر دی متقاضیان اشتغال و ارسال مدارک) اقدام نمایند.

متقاضیان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه کامل استخدامی به صفحه 15 شماره 539 نشریه بازارکار مورخ 6/4/89 مراجعه نمایند
آخرین مهلت:
١٥/٠٤/١٣٨٩

شرکت راه گزاری بیمه رفاه گستران جام جم

دعوت به همکاری
شرکت راه گزاری بیمه رفاه گستران جام جم از یک نفر مدیر فروش با حداقل 2 سال سابقه کار مفید جهت کار در دفتر تهران دعوت به همکاری می نماید.
نحوه تماس:
متقاضیان می توانند رزومه خود را ظرف مدت 2 هفته از تاریخ درج آگهی به شماره فکس 22037970داخلی 6 و یا پست الکترونیک refahgostaran1382@gmail.com ارسال نمایند.
آخرین مهلت:
١٠/٠٥/١٣٨٩

یک شرکت معتبر تولید کننده لوازم خانگی در ایران

استخدام
یک شرکت معتبر تولید کننده لوازم خانگی در ایران
مستقر در منطقه صنعتی مورچه خورت اصفهان ،‌به منظور تکمیل نیروهای متخصص پستهای مدیریتی و سازمانی زیر ، از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید .
1) مدیر بازرگانی و تدارکات با سابقه کار مزتبط
2) مدیر تعمیرات و نگهداری با سابقه کار مرتبط
3) مدیر فنی مهندسی با با سابقه کار مرتبط
4) مدیر بارنامه ریزی تولید با سابقه کار مرتبط
5) مدیر تولید با سابقه کار مرتبط
6) کارشناس تضمین کیفیت با سابقه کار مرتبط
7) کارشناس کنترل کیفیت با سابقه کار مرتبط
8) رئیس امور اداری با سابقه کار مرتبط
9) کارشناس صنایع با سابقه کار مرتبط
10) کارشناس مکانیک با سابقه کار مرتبط
11) مدیر فروش صادرات با سابقه کار مرتبط
نحوه تماس:
داوطلبان واجد شرایط هر چه سریعتر رزومه کاری خود را با شماره تماس و آدرس منزل به آدرس ایمیل m.momeni@haiertehra.ir ارسال نمایند.
لازم به ذکر است محل کار در استان اصفهان ( شهرک صنعتی مورچه خورت) می باشد .
آخرین مهلت:
٠٢/٠٥/١٣٨٩

دعوت به همکاری مجتمع آلومینیوم هرمزگان

دعوت به همکاری
مجتمع آلومینیوم هرمزگان بعنوان بزرگترین واحد تولید شمش آلومینیوم کشور جهت تکمیل کادر فنی خود در بندرعباس از افراد واجد شرایط ذیل
دعوت به همکاری می نماید.
رئیس برنامه ریزی تولید و پشتیبانی : کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش تولید - 5 سال سابقه کار
مدیر برنامه ریزی و تولید و پشتیبانی : کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش تولید -10 سال سابقه کار
آشنایی کامل به زبان انگلیسی الزامی است.
نحوه تماس:
علاقمندان می توانند سوابق کاری خود را به نشانی یوسف آباد، کوچه سیزدهم، پلاک 35، طبقه سوم غربی ارسال و یا به شماره 88723225 فاکس نمایند.
آخرین مهلت:
٠٢/٠٥/١٣٨٩

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی اداره کل گمرکات فارس

تاریخ بروزرسانی 13 مهر 89
تاریخ آگهی گذشته است برای آگهی های جدید با استفاده از لینکهای موجود عضوشوید

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی اداره کل گمرکات فارس

اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی اداره کل گمرکات فارس منتشر شد.
به گزارش خبرنگار بازارکار، لیست اسامی قبول‌شدگان آزمون استخدامی اداره کل گمرکات فارس مورخ 27/9/1388 به میزان 5/1 برابر ظرفیت درسایت گمرک اعلام شد.
شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌تـوانند ضمن مراجعه به سایت
www.irica.gov.ir و اطلاع از اسامی، نسبت به مطالعه اطلاعیه هسته گزینش (گزینش) و چاپ و تکمیل دقیق فرم‌های مربوطه اقدام و همراه با سایر مدارک لازم تا تاریخ 7/5/89  نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند.

 


رزومه های مرتبط با آگهی بالا در زیر لیست و فهرست شده است

شما هم اگر مایل به ارسال آگهی یا رزومه هستید روی لینک زیر کلیک کنیدکنید 

: http://hamyar.blogsky.com/pages/ozv/


زمان ارسال : 17:53,دوشنبه 12 مهر 1389

فرستنده : ابتسام فرحانی

آدرس ایمیل :  Mina_j0n@yahoo.com

وب سایت : Hamyar.blogsky.com


شهر : آبادان


سن : 24

نحوه آشنایی با سایت : موتورهای جستجو

نحوه تماس : از طریق تلفن

موضوع تماس : جویای کار

پیام :

فوق دیپلم امور گمرکی هستم.


برای مشاهده سایر رزومه های ثبت شده اینجا کلیک کنید


آگهی استخدام شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا - پرتو

آگهی استخدام شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا - پرتو






ادامه مطلب ...

وام بلاعوض 25 میلیون تومانی ایمیدرو به فارغ‌التحصیلان معدنی

ایمیدرو وام بلاعوض 25 میلیون تومانی به فارغ‌التحصیلان معدنی می‌دهد




ادامه مطلب ...

تمدید آگهی استخدام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

تمدید آگهی استخدام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران




تین نیوز: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بمنظور تکمیل کادر تخصصی خود در بخش خشکی دفتر مرکزی (تهران)، از بین فارغ التحصیلان کارشناسی و بالاتر که واجد شرایط ذیل می باشند، به صورت قراردادی دعوت به همکاری می نماید. داوطلبان جهت اقدام تا ساعت 24 مورخ 30/04/1389 فرصت دارند.

الف- شرایط عمومی داوطلبان
- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
- متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی
- نداشتن سوء پیشینه کیفری به تایید مراجع ذیربط و عدم اشتهار به فساد اخلاقی
- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم (برای داوطلبان ذکور)

ب- شرایط اختصاصی داوطلبان
- داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته های:
مدیریت با گرایشهای(بازرگانی، بازاریابی، بازرگانی دریایی، بیمه، امور گمرکی، صنعتی، دولتی و برنامه ریزی آموزشی)، علوم اقتصادی، مهندسی صنایع(گرایش تجزیه و تحلیل سیستم ها) و همچنین رشته های: حسابداری، حسابرسی، بانکداری و مدیریت مالی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری.
- حداکثر سن تا تاریخ 31/04/89 با احتساب مدت خدمت وظیفه، 31 سال تمام
- دارا بودن حداقل معدل 15 از 20 در مقطع کارشناسی و 14 از 20 در مقاطع بالاتر
- تسلط کامل به زبان انگلیسی (مکالمه، خواندن و نوشتن)
- آشنایی کامل با مهارتهای هفتگانه رایانه ای (ICDL ) و نرم افزارهای کاربردی مربوطه
- عدم اشتغال به تحصیل در مراکز آموزشی، نداشتن تعهد استخدامی و همچنین عدم اشتغال به کار در سایر دستگاه های دولتی،
وابسته به دولت و نهادهای انقلابی و نداشتن منع استخدامی طبق قوانین
- داشتن تندرستی و سلامت کامل جسمانی و روانی به تایید پزشک معتمد شرکت
- قبولی در آزمون استخدام، مصاحبه تخصصی و سایر مراحل پذیرش
- خانواده معظم شاهد و ایثارگران با ارائه معرفی نامه در شرایط مساوی از اولویت برخوردار می باشند.

نکته مهم و قابل توجه:
پذیرفته شدگان نهایی، در صورت ضرورت یک دوره آزمایشی یک ساله را در شعب و بنادر جنوبی گروه کشتیرانی خدمت خواهند نمود.

چگونگی ثبت نام:
داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط عمومی و اختصاصی، حداکثر تا ساعت 24 تاریخ 27/04/89 فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام
از طریق منوهای موجود در ذیل آرم شرکت کشتیرانی در بالای همین صفحه و قراردادن نشانگر ماوس بر روی عبارت:
ورودی ثبت نام کادر خشکی- تیر ماه 1389، اقدام ومدارک خواسته شده ذیل را نیز به صورت ضمیمه (attachment) ارسال
نموده و کد رهگیری دریافت دارند.

در صورت اعلام خطا در وضعیت نظام وظیفه، از انتخاب گزینه های مربوط به آن خودداری و قسمت بدون متن (سفید رنگ) را انتخاب نمایید.

تذکر بسیار مهم:
- اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام باید کامل، دقیق، واضح و روشن تکمیل شود. لذا به درخواست متقاضیانی که اطلاعات آنان بصورت
ناقص ارسال شده و کد رهگیری دریافت ننموده باشند، ترتیب اثری داده نشده و بمنزله عدم ثبت نام می باشد.
- مدارک و اطلاعات ارسالی، بعد از اتمام مهلت تعیین شده بررسی و از طریق وب سایت اینترنتی شرکت کشتیرانی از داوطلبان واجد شرایط
جهت انجام آزمون استخدام، مصاحبه تخصصی، گزینش و سایر مراحل دعوت بعمل خواهد آمد.
- مسئولیت صحت اطلاعات اعلام شده به عهده متقاضیان بوده و در صورت مغایرت آن با اطلاعات واقعی متقاضیان، از ادامه مراحل استخدام آنان در هر مرحله جلوگیری خواهد شد.

- از واجدین شرایط بر اساس اولویت های در نظر گرفته شده از جمله معدل، بمنظور شرکت در آزمون استخدامی «زبان انگلیسی و مهارتهای هفتگانه رایانه ای(ICDL) » دعوت بعمل خواهد آمد.

فایل تصاویرمدارک مورد نیاز(اسکن شده)
- اسکن تصویرصفحات اول و دوم شناسنامه ودر صورت داشتن توضیحات صفحه آخر- در یک فایل(یک تصویر)
- اسکن تصویر آخرین مدرک تحصیلی (کارشناسی و بالاتر) با ذکر معدل، رشته تحصیلی و گرایش آن - در یک فایل(یک تصویر)
- اسکن تصویر هر دو طرف کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم (برای داوطلبان ذکور) - در یک فایل(یک تصویر)
- عکس جدید متقاضی به صورت فایل jpeg

تذکر 1: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در قبول و یا رد درخواست های واصله مختار می باشد.
تذکر 2: مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور می بایست به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری رسیده باشد.
تذکر 3: اسامی حائزین شرایط بر اساس اولویت جهت شرکت در آزمون استخدامی(زبان انگلیسی و ICDL) که در تاریخ های سوم تا هفتم مرداد ماه سال جاری برگزار می شود، در تاریخ 2/5/89 بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

بدیهی است درخواست های داوطلبانی که متقاضی کار در دفاتر مرکزی شرکت های تابعه در تهران و یا شعب و بنادر جنوبی می باشند در صورت اعلام نیاز شرکت ها بررسی و در زمان مقتضی از آنان برای آزمون و مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
در صورت اشکال در سیستم ثبت نام و رفع آن صرفا" با شماره تلفن 23842536 تماس حاصل فرمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://employment.irisl.net/Default.aspx مراجعه نمائید.

استخدام در دستگاه‌های دولتی تنها بر اساس شرکت در آزمون صورت می‌گ

استخدام در دستگاه‌های دولتی تنها بر اساس شرکت در آزمون صورت می‌گیرد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور عدالت استخدامی را از برنامه های دولت برای ایجاد تحول در نظام اداری دانست و گفت: استخدام در دستگاه های دولتی، بر اساس ماده 44 قانون مدیریت باید حتما از طریق آگهی استخدام و شرکت در آزمون انجام شود.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، لطف الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: در تمام دوران‌های مختلف تمام دولت ها به این باور رسیده بودند که باید نظام اداری را متحول کنند.
وی با بیان اینکه نظام اداری ما باید بر مبنای قانون اساسی، ارزش ها، شرایط و اقتضائاتی که جامعه امروز ما دارد، متحول شود افزود: تلاش ها و زحماتی زیادی در قالب برنامه های مختلف صورت گرفته است اما امروز ما سه سند مهم برای تحول در نظام اداری کشور داریم که این 3 سند می تواند بستر را فراهم کند.
سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری
فروزنده به این سندهای مهم برای تحول در نظام اداری کشور اشاره کرد و گفت: نخستین سند؛ سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است. تحول اگر دریک بستر ثابتی انجام نشود، به طور طبیعی نمی تواند ایمان واقعی را به کسانی که دنبال تحول هستند، ایجاد کند.
وی افزود: زمانی که از سیاست های ابلاغی بحث به میان می آید، منظور این است که مسیر کار ما روشن و مشخص است و با تغییر دولت، کارها تغییر پیدا نمی کند.
توجه به حقوق مردم و افزایش بهره وری؛ محورقانون مدیریت خدمات کشوری
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تصریح کرد: محور دوم این سند بحث قانون مدیریت خدمات کشوری است که ماحصل 15 سال تلاش نظام است که سند بسیار مهمی برای تحول در نظام اداری است که نگاه این قانون مشتری محوری و توجه به حقوق مردم و افزایش بهره وری است.
وی افزود: اصل 44 قانون اساسی هم به عنوان سند سوم تحول در نظام اداری کشور محسوب می شود که این سه سند مهم به عنوان پایه و اساس تحول درنظام اداری هستند که مورد تایید تمام مراجع رسمی، بالاترین مقام اجرایی کشور و مقام معظم رهبری است.
فروزنده نخستین نیاز تحول در نظام اداری کشور را فرهنگ سازی دانست و اظهار داشت: تا فرهنگ سازی صورت نگیرد، باور در همه جامعه ایجاد نکنیم، حمایت های لازم صورت نگیرد و مسئله تحول دغدغه همه مردم نشود، اجرای این طرح ممکن نخواهد بود.
10 برنامه تحول در نظام اداری کشور
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از 10 برنامه مشخص برای تحول در نظام اداری کشور نام برد و گفت: استقرار دولت الکترونیک (موضوع ماده 38، 40 قانون مدیریت خدمات کشوری)، عدالت استخدامی و نظام پرداخت، ساماندهی نیروی انسانی، تمرکز زدایی، افزایش بهره وری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد(موضوع مواد 81، 82 و 83 قانون مدیریت خدمات کشوری)، سلامت اداری، اصلاح ساختارها و فرآیندها، توانمندسازی و آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی، تقویت مدیریت و توان کارشناسی کشور و ارتقای روحیه خودکنترلی در کارها و خدمات رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع به عنوان 10 برنامه تحول در نظام اداری کشور هستند.
وی افزود: بحث دولت الکترونیک، تمرکزی زدایی، عدالت استخدامی و توانمند سازی نیروی انسانی به عنوان مهم ترین بخش های این 10 برنامه محسوب می شوند که ما در راستای ارائه دولت الکترونیک یک پرتال مردم راه اندازی شده که حدود 4100 خدمت در این پرتال طراحی شده است و حدود 860 دستگاه ملی واستانی هم عضو این پرتال هستند.
فروزنده ادامه داد: در این پرتال به مردم اطلاع رسانی صورت می گیرد و آنها می توانند هر گونه خدماتی که نیاز دارند از طریق آن آگاه شوند. در فاز دوم هم قصد داریم که بتوانیم خدمات را کاملا الکترونیکی کنیم. امسال هم طبق برنامه ریزی های انجام شده، 23 برنامه را الکترونیکی خواهیم کرد.
پیشخوان های الکترونیکی
وی پیشخوان های الکترونیکی در دولت را یکی دیگر از برنامه ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کارگروه حمل و نقل هم در این زمینه همکاری های لازم را داشته است. آیین نامه مربوط به این موضوع هم در دولت تصویب شد که کمیته ای هم متولی این کار شده است.
وی افزود: برنامه ما این است که در همه دستگاه هایی که خدمات به مردم ارائه می دهند، خدمات الکترونیکی به مردم ارائه دهند. هم اکنون 10 هزار پیشخوان در روستاها و 8 هزار هم پیشخوان های الکترونیکی در شهرها داریم که امیدواریم در 28 هزار روستای کشور این برنامه را امسال اجرایی کنیم. این طرح در آستانه طرح هدفمندی یارانه ها که یکی از بحث های آن مربوط به حمل و نقل است، موثر خواهد بود.
کسانی که دور کاری می کنند، علاوه بر دریافت حقوق کامل از مزایای رفاهی نیز بهره مند می‌شوند
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور دور کاری را محور سوم در بحث دولت الکترونیک عنوان کرد و گفت: اساس تمام دستگاه ها بر دور کاری گذاشته شده است. دستگاه ها طبق ماده 2 موظف شده اند که مشاغل عمومی و اختصاصی که امکان دور کاری دارند را مشخص و عملیاتی کنند.
وی تصریح کرد: کسانی که دور کاری می کنند علاوه بر دریافت حقوق مانند سایر کارمندان، از مزایای رفاهی دیگری هم مانند دریافت 5 درصد حداقل حقوق برای تجهیزات مورد نیاز خود برخوردار می شوند. که نحوه ارزیابی آنها نتیجه کارشان خواهد بود. کارگروهی هم به همین منظور در هر دستگاهی ایجاد شده است تا پیگیر این طرح باشد. البته دراین طرح اولویت هایی برای بانوان و افراد معلول در نظر گرفته شده است.
استخدام در دستگاه‌ها تنها بر اساس شرکت در آزمون صورت می‌گیرد
فروزنده عدالت استخدامی را یکی دیگر از برنامه های دولت برای ایجاد تحول در نظام اداری دانست و اظهار داشت: هر استخدامی که قرار است در دستگاه های دولتی انجام شود، بر اساس ماده 44 قانون مدیریت باید حتما از طریق آگهی استخدام و شرکت در آزمون انجام شود و نقش معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نظارت بر روند اجرای این آزمون و چگونگی انجام آن است.
وی افزود: به طور مثال آزمون استخدامی که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، بر اساس این قانون صورت گرفت و همه چیز با نظارت ما انجام شد و اگر هر کسی اعتراضی نسبت به این آزمون و نتایج آن دارد، می تواند با مراجعه به سایت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، پیگیر اعتراض خود باشد.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به بحث ساماندهی نیروهای شرکتی اشاره کرد و گفت: بر اساس دستور و ابلاغ رئیس جمهور این نیروها در تمام ادارات و سازمان ها ساماندهی شدند و به صورت قرارداد کار مشخص به فعالیت خود ادامه می دهند.
مشخص شدن وضعیت انتقال کارمندان از تهران؛ پایان مردادماه
فروزنده انتقال کارمندان از تهران را یکی از برنامه های دولت برای تمرکز زدایی عنوان و تصریح کرد: بعد از اعلام آمادگی دولت برای انتقال کارمندان از تهران، تاکنون 15 هزار کارمند متقاضی ثبت نام برای خروج از تهران شده اند که تمام دستگاه ها مشغول رسیدگی به این امر هستند و تا پایان مردادماه سال جاری وضعیت انتقال آنها به خارج از تهران مشخص خواهد شد.
106 شرکت از تهران منتقل شده‌اند
معاون رئیس جمهور 106 شرکت را در فهرست قطعی انتقالی از تهران ذکر کرد و افزود: تاکنون 106 شرکت از تهران منتقل شده اند و 32 شرکت هم در حال خروج هستند که از این تعداد وزارت صنایع 49 شرکت، وزارت دفاع 12 شرکت، وزارت نفت 35 شرکت و وزارت نیرو هم 7 شرکت خود را به خارج از تهران انتقال داده اند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ادامه داد: البته در وزات صنایع 5 شرکت، وزارت نفت 5 شرکت، وزارت دفاع 4 شرکت و وزارت نیرو هم 4 شرکت به عنوان ملی بودند که در تهران باقی ماندند.
فروزنده خاطر نشان کرد: حدود 40 شرکت وابسته به دستگاه های اجرایی جنبه ملی دارند که قرار بر این شد در تهران باقی بمانند اما وظایف و ماموریت های آنها کاهش یابد.
وی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را یکی از سازمان های الگو برای خروج از تهران ذکر کرد و گفت: سازمان میراث فرهنگی در این زمینه با تلاش های زیاد موفق شد که دو معاونت و چند شرکت زیر مجموعه خود را به شهرهای قزوین، اصفهان و شیراز منتقل کند که باید از تلاش های این سازمان قدردانی کرد.
انتقال موسسات آموزشی و پژوهشی دستگاه ها و سازمان‌ها از تهران
فروزنده انتقال موسسات آموزشی و پژوهشی دستگاه ها و سازمان ها از تهران را مرحله بعدی طرح دولت برای تمرکز زدایی عنوان کرد و اظهار داشت: در مراحل بعدی موسسات آموزشی و پژوهشی دستگاه ها و سازمان هایی که امکان انتقال از تهران را دارند در برنامه خود داریم. همچنین قرار بر این است که وزرای صنایع و معادن و بازرگانی بسته ای را آماده کنند که در آن مشخص شود بخش خصوصی هم از مزایای انتقال از تهران بهره مند شوند.
وی به ایجاد تسهیلات برای بازنشستگان متقاضی خروج از تهران اشاره کرد و افزود: بازنشستگان هم در صورت تمایل می توانند برای خروج از تهران اقدام کنند و به آنها هم تسهیلاتی اعطا خواهد شد.
استانداران مسئول پیگیری امور مربوط به ساماندهی نیروهای انسانی شده‌اند
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تصریح کرد: به استانداران این اختیارات داده شد تا نیروهایی که به شهرها و استان ها منتقل می شوند از طریق استانداری کارهای مربوط به استخدام آنها پیگیری شود. و ما هم موظف هستیم تا آخرین مراحل جابجایی کارمندان بر تمام امور نظارت داشته باشیم.
فروزنده درباره کارمندانی هم که بنابر شرایطی نمی توانند از تهران منتقل شوند هم گفت: 5 روش برای این کارمندان در نظر گرفته شده است که بر اساس آن بتوانند مشکل خود را حل کنند.

معاون وزیرآموزش و پرورش : مصاحبه های تخصصی از دوم مرداد آغازمیشو

با اعلام نحوه اجرای مرحله‌ دوم آزمون استخدامی؛
معاون وزیرآموزش و پرورش خبرداد: مصاحبه های تخصصی از دوم مرداد آغاز می شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از راهنمای اجرای مرحله‌ دوم آزمون استخدامی و مصاحبه‌ عمومی و تخصصی این آزمون خبر داد.
به گزارش سرویس«آموزش و پرورش» ایسنا، کیارشی در این باره گفت: مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها باید ضمن ارسال فرم‌های مربوط به انجام مصاحبه‌های عمومی و تخصصی رشته‌های شغلی مشاوره، آموزگاری، فنی و حرفه‌ای، حقوقی، فناوری اطلاعات و آمار و نمونه سوالات نحوه انجام مصاحبه‌های عمومی ترتیبی اتخاذ کنند تا فرآیند انجام مصاحبه‌ها از دوم مردادماه آغاز و نتیجه نهایی آن پانزدهم مردادماه به این معاونت اعلام شود.
وی افزود: مصاحبه‌ تخصصی رشته‌ آموزگاران استثنایی به صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود و مواد مصاحبه تخصصی و آزمون عملی رشته‌ی تربیت بدنی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
شایان ذکر است؛ بازرسین ویژه‌ای از واحدهای تخصصی مرتبط در وزارت خانه به منظور نظارت بر امر مصاحبه‌ها اعزام می‌شوند.
در پایان گفتنی است؛ سهمیه‌ی نهایی استخدام در هر استان به تفکیک رشته تحصیلی و جنسیت به پیوست این بخشنامه به استان‌ها ابلاغ شده است.

دعوت به همکاری بانک سامان تا 7/5/89

بانک سامان بمنظور تأمین کادر تخصصی و مجرب خود در شهر تهران جهت اشتغال در امور فن آوری اطلاعات، سازمان و روشها، اعتبارات، منابع انسانی و حقوقی از واجدین شرایط  با ویژگی ها و توانائی های مورد نیاز دعوت به همکاری می نماید.

واجدین شرایط می توانند حداکثر تا تاریخ 07/05/1389 رزومه خود را شامل مشخصات فردی - سوابق تحصیلی - تجربیات کاری - مهارتها و توانمندیها با ذکر نشانی محل سکونت و شماره تماس و عنوان / عناوین شغلی مورد نظر جهت همکاری با بانک مطابق جدول ، از طریق پست الکترونیکی به آدرس« recruitment@sb24.com » برای این مدیریت ارسال نمایند

جهت آگاهی از شرایط استخدام، اینجا کلیک کنید.

جذب هیات علمی و اعطای بورس تحصیلی تا 31 تیر 89

جذب هیات علمی و اعطای بورس تحصیلی

موسسه آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی خزر به منظور تکمیل کادر هیات علمی خود از میان افراد متعهد و متخصص در رشته های ذیل دعوت به همکاری می نماید.

ردیف


رشته


گرایش


کارشناسی ارشد


دانشجوی دکترا


دکترا

1


حسابداری


-


2 نفر


1 نفر


1 نفر

2


برق


الکترونیک


2 نفر


1 نفر


1 نفر

3


عمران


-


2 نفر


1 نفر


1 نفر

مدارک و شرایط لازم برای متقاضیان به شرح ذیل می باشد:

1- حداکثر سن برای کارشناسی ارشد و دانشجوی دکترا 35 سال (آقایان) و خانم ها 33 سال

2- حداکثر سن برای دکترا 40 سال

3- تصویر کلیه مدارک تحصیلی

4- عکس 4*3 (1 قطعه)

5- تصویر کلیه صفحات شناسنامه

6- تصویر کارت پایان خدمت

7- درخواست همکاری بانضمام کلیه سوابق آموزشی و پژوهشی

واجدین شرایط می توانند مدارک خود را حداکثر تا تاریخ 31/4/89 به نشانی: مازندران- محمودآباد- خ آزادی- کوچه دریا نهم- موسسه آموزش عالی خزر- دفتر معاونت آموزشی ارسال نمایند.

ضمناً متقاضیان به همراه مدارک، آدرس و شماره تماس خود را نیز ارسال نمایند.

تلفن تماس: 7733997-7733996-0122

http://www.khazar.ac.ir/khabar/khabar/jazeb.html

وام50 میلیارد ریالی به موسسات غیرانتفاعی کشور

وام50 میلیارد ریالی به موسسات غیرانتفاعی کشور





مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد وزارت‌ علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اختصاص وام50 میلیارد ریالی به موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی کشور در سال گذشته اعلام کرد:‌ با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی دفتر آموزش‌های عالی وزارت علوم، بازپرداخت این وام از 12 درصد سود بانکی به 4 درصد کارمزد تبدیل شد.

دکتر نادری در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در سال گذشته حدود 50 میلیارد ریال وام برای کمک به 25 موسسه غیرانتفاعی و غیردولتی کشور در راستای تعمیرات و خرید تجهیزات اختصاص یافت.

وی افزود: وام مذکور براساس اینکه موسسه‌ای دارای هیات امنا و ثبت هیات موسس باشد و همچنین شاخص‌های لازم را رعایت کرده باشد، به ترتیب اولویت در اختیار موسسات قرار گرفت.

مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد وزارت ‌علوم با بیان اینکه حدود70 درصد از وام 50 میلیارد ریالی در اختیار موسسات قرار گرفته است، ادامه داد: در ابتدا قرار بود به هر موسسه 140 میلیون تومان وام اعطا شود که این مبلغ به 190 میلیون تومان افزایش یافت و در واقع به 25 موسسه در سال گذشته 190 میلیون اختصاص یافت.

نادری اظهارکرد: قرار است مبلغ دیگری نیز در اختیار وزارت علوم قرار گیرد تا به باقیمانده موسسات بر اساس اولویت‌، وام تعلق گیرد.

مدیر کل دفتر آموزش‌های آزاد وزارت ‌علوم در خاتمه تصریح کرد: براساس پیگیری‌های به عمل آمده از سوی دفتر آموزش‌های عالی وزارت علوم، این وام به موسسات غیردولتی از 12 درصد سود بانکی به 4 درصد کارمزد تبدیل شده است که در واقع سود بانکی آنها صفر شد

دعوت به همکاری مدرک دیپلم جهت آموزشگاه نظامی تا14 مرداد89

دعوت به همکاری
جهت تامین نیروی انسانی خود از بین دارندگان مدرک دیپلم جهت آموزشگاه نظامی داوطلب پسر می‌پذیرد

متقاضیان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه کامل استخدامی به صفحه 11 شماره 539 نشریه بازارکار مورخ 12/4/89 مراجعه نمایند
نحوه تماس:
- داوطلبان لازم است با به همراه داشتن اصل مدرک خواسته شده از تاریخ 12/4/89 در ساعات اداری (00/8 الی 00/13) یکی از روزهای هفته حضوراً به محل‌هایی که ثبت‌نام به عمل می‌آورند مراجعه و ضمن تحویل مدارک نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.
آخرین مهلت:
١٤/٠٥/١٣٨٩

آغاز گام سوم از اجرای مرحله نخست قانون هدفمند کردن یارانه ها

وزیر رفاه و تامین اجتماعی خبر داد :

آغاز گام سوم از اجرای مرحله نخست قانون هدفمند کردن یارانه ها

صادق محصولی با تاکید دوباره براین که به علت هر چه دقیق تر انجام شدن ثبت شماره حساب سرپرستان خانوار این کار به صورت مرحله ای و تدریجی انجام می شود گفت : همان طور که بارها اعلام شده است پس از اینکه حداکثر تا پایان تابستان همه سرپرستان خانوارمتقاضی دریافت یارانه در کشور شماره حساب خود رابه ما اعلام کردند واریز نقدی یارانه ها به این حسابها به صورت همزمان و با اعلام رسمی دولت انجام خواهد شد

وزیررفاه وتامین اجتماعی از آغاز گام سوم اجرای مرحله نخست قانون هدفمند کردن یارانه ها خبرداد و گفت : از یکشنبه 27 تیر سرپرستان خانوار استانهای اذربایجان شرقی ،خوزستان ،فارس ،کردستان ،لرستان و مرکزی یک هفته فرصت دارند تا شماره کارت یا حساب بانکی خود را برای دریافت نقدی یارانه ها ثبت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، صادق محصولی در حاشیه اجلاس سراسری مدیران سازمان خدمات درمانی کشور درمشهد با بیان این مطلب افزود: سرپرستان خانوار این شش استان که فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را پر کرده اند و تمایل به دریافت یارانه نقدی دارند می توانند با مراجعه به سامانه refahi.ir به ثبت شماره کارت یا حساب بانکی خود اقدام کنند.
وزیر رفاه و تامین اجتماعی به هماهنگی صورت گرفته برای اجرای مطلوب گام سوم دریافت شماره حساب سرپرستان خانوار تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته با استانداری های اذربایجان شرقی ،خوزستان،فارس کردستان ،لرستان و مرکزی نمایندگانی از وزارت رفاه و تامین اجتماعی در محل استانداری ها حاضر خواهند بود و به ابهامات،سوالات و مسائل احتمالی پاسخ خواهند گفت.
صادق محصولی با تاکید دوباره براین که به علت هر چه دقیق تر انجام شدن ثبت شماره حساب سرپرستان خانوار این کار به صورت مرحله ای و تدریجی انجام می شود گفت : همان طور که بارها اعلام شده است پس از اینکه حداکثر تا پایان تابستان همه سرپرستان خانوارمتقاضی دریافت یارانه در کشور شماره حساب خود رابه ما اعلام کردند واریز نقدی یارانه ها به این حسابها به صورت همزمان و با اعلام رسمی دولت انجام خواهد شد.
وزیر رفاه و تامین اجتماعی اعلام شماره کارت یا حساب بانکی سرپرستان خانوار را فقط به صورت اینترنتی میسر دانست و افزود : از همه سرپرستان خانوار مایل به دریافت نقدی یارانه ها در این شش استان تقاضا می کنیم به گونه ای برنامه ریزی کنند که دراین یک هفته کارثبت شماره کارت یا حساب بانکی انها انجام شود .
تا کنون و دردو گام قبلی از اجرای مرحله نخست قانون هدفمندی یارانه ها سرپرستان خانوار استانهای اردبیل، سمنان، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، هرمزگان،آذربایجان غربی ، اصفهان ، بوشهر، خراسان جنوبی ، کرمانشاه و گلستان به صورت رسمی به ثبت شماره کارت یا حساب بانکی خود در سامانه refahi.ir اقدام کرده اند.
پیش از مرحله رسمی نیز سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه نقدی در استانهای ایلام ،خراسان جنوبی و گیلان در مرحله ازمایشی شماره حساب خود را دراین سامانه ثبت کرده بودند.

تبلیغات در همیار آگهی ها

تبلیغات

انواع تبلیغات در همیار آگهی ها
تبلیغات  بسته به دلخواه شما، در یکی از ۲ شکل زیر صورت می‌گیرد:

  • تبلیغات متنی بر حسب تعداد کلیک در تمامی صفحات و قسمت لینک ها
  • تبلیغات تصویری(بنر) به صورت زمانی در بالای صفحات

الف: تبلیغات متنی بر حسب تعداد کلیک در تمامی صفحات :
در این روش، تبلیغ مورد نظر شما به صورت متنی در صفحات وبلاگ‌ و به میزان مورد تقاضای شما نمایش داده می‌شود. تعرفه این روش به شرح زیر است:



نام بسته        تعداد کلیک              تعرفه هر کلیک                مبلغ کل
               ۲ هزار کلیک                  30 تومان                              60       هزار تومان
             ۴ هزار کلیک                   ۴۰ تومان                             ۱۶۰         هزار تومان
            ۸ هزار کلیک                      ۳۵ تومان                           ۲۸۰ هزار تومان
          ۳۰ هزار کلیک                      ۳۰ تومان                         ۹۰۰ هزار تومان








فسمت آگهی های متنی در تصویر زیر با حرف ای انگلیسی مشخص شده است













نحوه پرداخت:

برای پرداخت مبلغ آگهی مورد نظر خود می توانید به یکی از  حساب زیر وجه خود را واریز نمایید.

  • بانک صادرات
    شماره حساب: ۰۳۱۲۹۲۳۰۳۳۰۰۸
    شماره کارت: ۶۰۳۷۶۹۱۰۷۷۲۵۷۳۱۹
    به نام محسن مشگ ریز

نحوه واریز پول می تواند از طریق شعب بانک، دستگاههای خودپرداز، از طریق اینترنت و یا هر روش معمول دیگری انجام گیرد.
توجه داشته بعد از واریز وجه خود، مشخصات فیش از قبیل تاریخ پرداخت، مبلغ پرداختی، شماره فیش و ... را به آدرس hamyar1404[at]gmail.com ایمیل نمایید.


شرایط و ضوابط تبلیغات و نمایش بنر:
  همیار آگهی ها در چارچوب مقررات عمومی کشور، از تبلیغات و نمایش بنر غیرمتناسب با قوانین و عرف، معذور است.


تماس و سفارش آگهی:
جهت سفارش تبلیغات و یا مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به روش‌های زیر با سرویس تبلیغات  تماس حاصل فرمایید:
پست الکترونیک: hamyar1404[at]gmail.com
تلفن: 09384163692

سایت های مفید برای دانلود نرم افزارهای مختلف

سایت های مفید برای دانلود نرم افزارهای مختلف

سایت پی سی دانلود به آدرس Http://p30download.com

سایت میهن دانلود به آدرس http://mihandownload.com

سایت آسان دانلود به آدرس http://asandownload.com