همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جذب نیروی امریه سربازی دانشگاه تهران+مرکز جذب اعضای هیئت علمی

 

 بخش پژوهشی زلزله‌شناسی مؤسسه ژئوفیزیکدانشگاه تهران از بین فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی‌ارشد زلزله‌شناسی و فیزیک زمین، نیروی امریه سربازی پذیرش می‌کند.

شرایط پذیرش:

  • فارغ‌التحصیل یکی از دانشگاه‌های معتبر تهران
  • داشتن معدل بالای ۱۷

متقاضیان می‌توانند رزومه خود را از طریق پست الکترونیک به نشانیMahdy.Aghajani@ut.ac.ir ارسال و یا برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن ۶۱۱۱۸۳۸۸، آقای آقاجانی تماس حاصل کنند.


فراخوان امریه سربازی مرکز جذب اعضای هیئت علمی اعلام شد

طی اطلاعیه‌ای؛
فراخوان امریه سربازی مرکز جذب اعضای هیئت علمی اعلام شد

مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم،از بین داوطلبان واجد شرایط ، به‌صورت امریه خدمت سربازی در مراکز تابع استان‌ها و تهران در رشته‌های مورد نیاز دعوت به همکاری ‌کرد.
به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری،  مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری طی اطلاعیه ای اعلام کرد: این مرکز  بر اساس مجوزهای اخذ شده ،در نظر دارد در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از بین داوطلبان واجد شرایط،  به‌صورت امریه خدمت سربازی در مراکز تابع استان‌ها  و تهران در رشته های مورد نیاز دعوت به همکاری ‌کند. 
براساس این اطلاعیه، آن دسته از متقاضیان که تمایل دارند به عنوان امریه در این مرکز خدمت مقدس سربازی خود را سپری کنند، می توانند از اول تا 20  فروردین‌ماه نسبت به ثبت درخواست و مدارک مورد نیاز اقدام کنند.
دارا بودن یکی از شرایط  نظیر اینکه فرد از خانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان، و فرزند رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه جبهه)، ایتام،افراد متاهل، افراد معاف از رزم، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، نخبگان، استعدادهای برتر، حافظان قرآن و قاریان برتر و دارای حداقل 6 ماه سابقه بسیجی فعال باشد، برای جذب الزامی است.
همچنین متقاضیان باید اعزامی تیر ماه 98 و دارای شرایط مورد اشاره در فراخوان (قسمت مهارت‌های مورد نیاز) که در سایت req.mjazb.ir قابل مشاهده است؛ باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد