همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سبد کالای حمایتی به شما تعلق نمی‌گیرد!


  

سبد کالای حمایتی به شما تعلق نمی‌گیرد!
با ارسال کد ملی به شماره پیامکی 5000499 تنها جوابی که برخی از اقشار ضعیف جامعه را ناامید می‌کند این است «سبد کالای حمایتی به شما تعلق نمی‌گیرد» و این موجب نارضایتی آنها شده است.

به گزارش فارس، بالاخره پس از وعده‌های مختلف و تأخیر در توزیع سبد کالا یا همان بسته حمایتی دولت قرار است، فردا این سبد طبق اعلام مسئولان در بین سرپرستان خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی، سرپرستان خانوارهای زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور، سرپرستان خانوارهای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی (با حقوق مستمری زیر پنج میلیون ریال)، سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی (با حقوق زیر پنج میلیون ریال)، سرپرستان خانوارهای کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای دولتی، سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران، دانشجویان متأهل توزیع شود.

این افراد می‌توانند سبد کالای مرحله اول خود را شامل 10 کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته‌بندی شده، یک شانه تخم مرغ یا 24 عدد بسته‌بندی شده، از روز یکشنبه و در 15 روز به تدریج از این مراکز توزیع دریافت کنند.

در این راستا برای اطلاع از وضعیت دریافت سبد کالا و اینکه این بسته به شما تعلق می‌گیرد، می‌توانید با ارسال کد ملی به شماره #799* یا از طریق پیامک 5000449 از تخصیص سبد کالا مطمئن شوید.

براساس این موضوع برخی از خبرنگاران که سابقه طولانی در این حرفه را دارند، با ارسال کد ملی خود با دریافت پیامک شما مشمول طرح سبد کالا نمی‌باشید، مواجه شدند و این مسئله باعث تعجب قشر زحمت‌کش و گمنام خبرنگاران شد.

البته این متن پیامک شامل حال دیگر اقشار جامعه که قرار بود، از طرح سبد کالا استفاده کنند، شد و برخی از آنها با مراجعه به خبرنگار فارس در پلدختر نارضایتی خود را از این مسئله اعلام کردند.

این افراد با بیان اینکه دولت به جای حمایت از اقشار ضعیف جامعه که از طبقات پایین جامعه هستند، این بسته را در اختیار افرادی که از وضعیت مالی و معیشتی بهتری برخوردار هستند، می‌گذارد و این تبعیض آشکار است و موجب ناامیدی قشر ضعیف جامعه می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد