همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز پیش ثبت‌نام عتبات عالیات از امروز


  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، براساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی این سازمان، متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به اعزام از تاریخ 92/12/21 تا 93/03/31 هستند، می توانند از ساعت 9 صبح روز شنبه 12 بهمن تا ساعت 24 روز سه شنبه 22 بهمن با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات به نشانی http://atabat.haj.ir و تکمیل فرم برای خود و همراهانشان پیش ثبت نام نمایند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت نتایج قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام ها، روز شنبه 92/11/26 بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات این سازمان قابل رؤیت خواهد بود و متقاضیان بایستی بر اساس زمان تعیین شده برای هریک از اولویت ها برای قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیان اعزام به عتبات می توانند به دو روش ثبت نام در گروه های 1 تا 7 نفره (ثبت نام در این روش حداقل 1 نفر و حداکثر تا 7 نفر است) و یا ثبت نام در گروه های 35 نفره (ثبت نام در این روش می بایست حتماً 35 نفر کامل باشد) اقدام نمایند.

گفتنی است پس از اتمام مهلت پیش ثبت نام ، امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت نام شده میسر نیست.

لازم است متقاضیان دارای گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ اعزام باشند و همچنین فرزندان بالای 17 سال بایستی برای ثبت نام گذرنامه مستقل داشته باشند.

فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای اولویت اعزام خواهند بود و انتقال یا جایگزینی به غیر، میسر نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد