همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز دور جدید افزایش قبوض آب


  

آغاز دور جدید افزایش قبوض آب
 
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه اصلاح تعرفه های آب از دی ماه آغاز شده است گفت: در حال حاضر تنها 25 درصد از قیمت تمام شده آب دریافت می شود، اما افزایش ها بیشتر متوجه مشترکان پُرمصرف است.

به گزارش مهر، رحیم میدانی با تاکید بر اینکه اصلاح تعرفه‌ها به صورت تدریجی و گام به گام خواهد بود تا ظرف چند سال آینده به قیمت واقعی خود برسد گفت: همچنین در این روند، بیشترین افزایش تعرفه‌ها متوجه مشترکان پُرمصرف خواهد شد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا اظهارداشت: با افزایش هزینه‌های تولید آب و با توجه به فاصله زیاد تعرفه‌ها با قیمت واقعی تمام‌شده آب، ضروری بود تا اصلاحی در تعرفه‌ها صورت بگیرد.

وی در نشست با مدیران آب و آب و فاضلاب استان هرمزگان، تاکید کرد: هم اکنون فقط 25 درصد از قیمت تمام‌شده آب از مشترکان دریافت می‌شود.

میدانی در خصوص تاثیر اصلاح تعرفه‌ها بر میزان مصرف آب توسط مشترکان گفت: همچنان تا قیمت واقعی آب فاصله‌ داریم و اصلاح تعرفه‌ها نیز تاثیر چندانی بر میزان هزینه مشترکان نخواهد داشت.

وی افزود: بیشتر از اینکه تعرفه‌ها را به عنوان اهرم مصرف قرار دهیم، معتقدیم با فرهنگ سازی و دعوت مصرف‌کنندگان به استفاده بهینه از آب، بهتر می‌توانیم به هدفمان دست یابیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد