همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه و دادگستری فارس در شیراز برگزار شد


  

آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه و دادگستری فارس در شیراز برگزار شد
آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه در شیراز با حضور 13286 نفر در 54 حوزه امتحانی به صورت متمرکز در شیراز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس کل دادگستری فارس در حاشیه بازدید از چند حوزه برگزاری آزمون ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری آزمون گفت : جذب نیروهای جدید  موجب ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به مراجعان می شود.
ذبیح اله خدائیان تصریح کرد: از آنجا که کمبود کادر اداری در  سرعت و دقت انجام امور تاثیر گذار است طبیعتاً جذب نیرو های جدید موجب  افزایش کیفیت خدمتگذاری به مراجعین خواهد بود.
خدائیان در خصوص برگزاری آزمون استخدامی در دستگاه قضایی کشور نیز گفت: برگزاری این آزمون در اجرای ماده 211 قانون برنامه پنجم توسعه  است که به قوه قضائیه اجازه داده شد که هر ساله برای 10 درصد از پستهای بلا تصدی از طریق برگزاری آزمون کارمند استخدام کند.
وی ادامه داد: اگر چه  جذب این تعداد  از کادر اداری  در پیشبرد امورات موثر خواهد بود اما   قطعا کمبود کادر اداری برطرف نخواهد شد زیرا تعداد پسوی تهای بلا تصدی در دادگستری بیشتر از این تعداد است.
رئیس کل دادگستری فارس اظهار امیدواری کرد: با جذب نیرو های متخصص روند ارائه خدمات به مراجعان در دستگاه قضایی بیش از پیش بهبود یابد.
طبق آمار های اعلام شده شش هزار و 658 نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدامی کادر ادری قوه قضائیه در فارس را خواهران و مابقی شرکت کنندگان را برادران تشکیل داده اند که از این تعداد 413 نفر از پذیرفته شدگان در آزمون پس از طی مراحل گزینشی در دادگستری استان فارس جذب خواهند شد.
نظرات 1 + ارسال نظر
راضیه 16 - اردیبهشت‌ماه - 1394 ساعت 17:41

با سلام.ببخشید ازمونی که ذکر شده سال 94 برگزار میشه واینکه تاریخ برگزاریش چه زمانی هست؟با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد