همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پیامک های عاشقانه


  

جام جم سرا:
من قصه تو را تا ابد این گونه آغاز می‌کنم: یکی بود، هنوزم هست،‌ای کاش همیشه باشد

*

بگذار تمام شهر خواننده شوند و در برج‌های بزرگ کنسرت برگزار کنند؛ وقتی تو در خانه‌ای کوچک برای من می‌خوانی دیگر چه فرقی می‌کند کی، کجا، و برای چه کسی می‌خوانند؟

*

امروز رفتم ساعت بگیرم.
اما هیچ ساعتی به قشنگی اون ساعتی که دیدمت نبود

*

عشق کنار هم ایستادن زیر باران نیست؛ عشق این است که یکی برای دیگری چتر شود و دیگری هرگز نفهمد چرا خیس نشد.

*

تو بمان
حتی از همین نگاه سردت
عاشقانه‌ها خواهم سرود

*

ﺟﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺧﺪﺍ ﺩَﺭ ﻭ ﺗﺨﺘﻪ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ
ﻫﻤﺎﻧ ﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺁﺷﻨﺎ ﮐﺮﺩ
ﺗﻮ ﺷﺪﯼ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺳﺎﺯ
ﻣﻦ ﺷﺪﻡ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺑﺎﺯ

*

این روز‌ها همه چیز بوی تو را دارد؛ حتی هوا. آنقدر دوستت دارم که رگ‌هایم هم احساست می‌کنند

*

فاصله گرچه دستهای ما را از هم جدا کرد ولی خوشحالم که جرات ندارد به دل‌هایمان نزدیک شود

*

کاش صدای بعضی‌ها رو می‌شد بوسید
مخصوصا وقتی اسمت رو صدا می‌زنن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد