همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تهیه و تدوین طرح کارورزی امداد و نجات کارکنان هلال احمر


  

تهیه و تدوین طرح کارورزی امداد و نجات کارکنان هلال احمر
معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات، از تهیه و تدوین طرح کارورزی امداد و نجات جهت آشناسازی کارکنان جمعیت هلال احمر با آموزه های امدادی خبر داد.
به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر، «سعید متانی» گفت: در راستای اجرای سیاست های کلان جمعیت و بمنظور پاسخگویی موثر، سریع و مناسب به تمامی حوادث و سوانح موجود در کشور، سازمان برای بهره گیری از تمام ظرفیت های خود به طراحی این طرح گسترده در سطح جمعیت هلال احمر پرداخته است.
وی خاطر نشان کرد: در صورت موافقت و ابلاغ مدیریت کلان جمعیت، طرح کارورزی امداد و نجات کارکنان جمعیت هلال احمر وارد فاز اجرایی خواهد شد.
متانی ادامه داد: این طرح برای همه کارکنان جمعیت به جهت آشناسازی با آموزه های امداد و نجات تهیه شده و کارمندان هلال احمر باید با این نکته مهم آشنا شوند که تحت فعالیت در هر عنوان شغلی، ضمن فراگیری مهارت های لازم باید در زمان وقوع حوادث و اعلام نیاز جمعیت، به عنوان نیروی عملیاتی خدمت رسانی کنند.
وی افزود: درصورت نهایی شدن، این طرح گسترده با مشارکت و همراهی معاونت ها و حوزه های ذیربط در سطوح مختلف جمعیت در دست اجرا قرار خواهد گرفت.
معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات همچنین به برنامه ریزی برای اجرای طرح «کد 2» در سطح جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: در این طرح، تمامی پرسنل هلال احمر که در زمینه های امدادی تخصص دارند و یا دوره های آموزش امدادی را گذرانده اند، بعد از رده بندی، پست دومی برای آنان تعریف می شود تا در زمان وقوع حوادث و نیاز جمعیت هلال احمر، در این پست ها به کار گرفته شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد