همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

راه اندازی پایانه صادرات محصولات کشاورزی زمینه ساز اشتغال و درآمد زایی است


  

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان:
راه اندازی پایانه صادرات محصولات کشاورزی زمینه ساز اشتغال و درآمد زایی است
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: راه اندازی پایانه صادرات محصولات کشاورزی در این استان زمینه ساز ایجاد اشتغال و درآمدزایی است.
امیرعلی مصیبی روزیکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت از راه اندازی این پایانه صادراتی محصولات کشاورزی به طور کامل حمایت کرد، اما در عمل مورد کم لطفی شهرداری واقع شد.
وی یادآورشد: مشکل میان شهرداری زنجان و سرمایه گذاری و مجری این طرح تاکنون مرتفع نشده و از این رو اجرای آن هم اکنون مسکوت مانده است.
مصیبی اظهار کرد: با راه اندازی این پایانه صادراتی، بیش از 300 غرفه عرضه انواع محصولات کشاورزی احداث می شود که هر یک برای حداقل دو نفر فرصت شغلی فراهم می کند.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: این پروژه علاوه بر زمینه سازی برای افزایش درآمد بخش کشاورزی، بعد اشتغال وسیعی داشته و بخش های مختلف حمل و نقل، کشاورزی، بهداشتی و خدمات را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی تاکید کرد: عزم استانی برای رفع مشکل میان دو بخش باید جزم شده و منافع عمومی راه اندازی و بهره برداری از چنین طرحی بر منافع دستگاهی ترجیح داده شود.
عملیات اجرایی پایانه محصولات کشاورزی زنجان از سال 88 با همکاری بخش خصوصی در حاشیه اتوبان زنجان - قزوین آغاز شد.
شهرداری وقت زنجان معتقد بود راه اندازی این پایانه موجب بی رونقی میدان میوه و تره باری خواهد شد که متعلق به شهرداری است، از این رو در صدور مجوز های لازم برای بخش خصوصی جهت ادامه عملیات اجرایی امتناع کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد