همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پروژه کتابخانه شهید باهنر بروجرد


   مسئول انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد گفت: کمبود اعتبار مانع تکمیل کتابخانه شهید باهنر این شهر شده است. به گزارش مهر، داود پهلوان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در محل فرمانداری ویژه بروجرد با انتقاد از نیمه تمام ماندن کتابخانه شهید باهنر بروجرد افزود: ساخت این کتابخانه در سال 86 کلید خورده و تاکنون ادامه داشته است. وی ادامه داد: طی قرارداد منعقد شده قرار بر این شده است که این پروژه ظرف شش ماه ساخته و تحویل داده شود که متاسفانه تا به امروز این موضوع به سرانجام نرسیده است. وی یاد آور شد: امید است با تخصیص بودجه اعتبارات عمرانی بروجرد این پروژه تا پایان سال 93 تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

مسئول انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد تصریح کرد: ساخت کتابخانه شهید باهنر به سرنوشت ساخت دیگر پروژه های عمرانی نیمه تمام و رها شده در بروجرد دچار شده و تا کنون گره از مشکل آن باز نشده است.

پهلوان عدم تکمیل این کتابخانه را کمبود اعتبار دانست و افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد همچنان به دلیل کمبود اعتبارات کافی نیمه تمام مانده است.

مسئول انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد ادامه داد: همچنین برای ارتقای سطح کیفی مطالعه در بروجرد تعداد سه ایستگاه مطالعه در سه پارک بزرگ شهر ایجاد خواهد شد.

وی افزود: این سه ایستگاه در پارکهای شهید بهشتی، پارک مادر و پارک فدک بروجرد مشخص شده اند که به محض ساخت قفسه های آنها از طرف سازمان پارکها و فضای سبز بروجرد و انتقال قفسه ها به مکانهای مشخص شده این ایستگاههای مطالعه راه اندازی می شوند.

 کتابخانه شهید باهنر قدیمی ترین کتابخانه عمومی استان لرستان است که در سال ۱۳۳۸ خورشیدی در شهر بروجرد ساخته شد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد