همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه و نتایج رشته های شرایط خاص کنکور 93 +جدید


 

لینک  اعلام نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال 1393

ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان گرامی آزمون سراسری سال 1393، توجه آن‌ دسته از داوطلبانی که اسامی آنان در ردیف معرفی ‌شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی شامل: دانشگاه شهید مطهری، دانشگاه مذاهب اسلامی در مراکز آموزشی (تهران، بندرعباس، سنندج و زاهدان)، دانشگاه صنعتی مالک ‌اشتر، دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران و  بورسیه رشته‌های پزشکی و داروسازی ارتش ‌جمهوری ‌اسلامی‌ ایران در سایر دانشگاههای علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ا...(عج)، دانشگاه غیرانتفاعی سوره، دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری قرارگرفته‌اند‌، به مفاد این اطلاعیه معطوف می‌دارد:
روش گزینش رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص ( به جز رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق«ع»)
1- گزینش چندبرابر ظرفیت معرفی ‌شدگان با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده درآزمون سراسری سال1393، در هر گروه آزمایشی از بین متقاضیانی که با اطلاع از شرایط و ضوابط اختصاصی هر رشته با علامتگذاری مورد یا موارد به صورت اینترنتی در سایت سازمان از تاریخ 1/4/93 تا 17/4/1393 علاقه‌مندی خود را به رشته یا رشته‌های مذکور اعلام نموده و حد ‌نصاب نمره علمی لازم را احراز نموده‌اند، براساس نمره علمی و با توجه به سهمیه و درصد جنس پذیرش، در هر یک از رشته‌های تحصیلی موسسات فوق‌الذکر، انجام و فهرست اسامی معرفی‌شدگان هر رشته تا چند برابر ظرفیت مورد نیاز هر مؤسسه استخراج شده است.
2- معرفی‌شدگان هر رشته لازم است براساس برنامه زمانی مندرج در این اطلاعیه برای شرکت در مراحل مختلف مصاحبه و معاینه و یا سایر مراحل گزینش رشته‏های مربوط، در تاریخهای تعیین شده با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز به محل ذیربط مراجعه نمایند.
3- کلیه معرفی‌شدگانی که فهرست اسامی آنان برای مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش دانشگاه شهید مطهری، دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران و  بورسیه رشته‌های پزشکی و داروسازی ارتش ‌جمهوری ‌اسلامی‌ ایران در سایر دانشگاههای علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ا...(عج)، دانشگاه غیرانتفاعی سوره، و دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری در سایت سازمان اعلام گردیده است باید به هنگام انتخاب رشته کدرشته‌محلهای این دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (رشته‌ای که در آن معرفی شده‌اند) را در یکی از اولویت‌های اول تا نهم (قبل از اولویت دهم) درج نمایند. بدیهی است کدرشته تحصیلی مذکور که بعد از اولویت نهم انتخاب شده باشد، حذف و در مقابل ستون مربوط به نتیجه مندرج در کارنامه نهایی آزمون آنان عدد (1) به معنی عدم رعایت ضوابط ازسوی داوطلب درج می‌گردد.
4- داوطلبانی که در ردیف معرفی‌ شدگان رشته‌‌های‌ تحصیلی دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه صنعتی مالک اشتر قرار گرفته‌اند در زمان انتخاب رشته لازم است کد رشته‌های مذکور را از اولویت اول تا اولویت سی‌ام، انتخاب نمایند. بدیهی ‌است‌ کد ‌رشته‌ تحصیلی ‌مذکور‌ که بعد ‌از ‌اولویت‌ سی‌ام انتخاب ‌شده ‌باشد، حذف و در مقابل ستون مربوط به نتیجه مندرج در کارنامه نهایی آزمون آنان عدد (1) به معنی عدم رعایت ضوابط ازسوی داوطلب درج می‌گردد .
5- در گزینش نهایی هر رشته منحصراً کسانی از سوی این سازمان پذیرش خواهند شد که برابر برنامه زمانی در مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش این اطلاعیه شرکت نموده و در این مرحله موفق شده باشند و صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیأت مرکزی گزینش ذیربط تائید شده باشد و ضوابط درج  کدرشته محل و یا کدرشته‌محلها در اولویت‌های اعلام شده در فرم انتخاب رشته را رعایت نموده و همچنین حدنصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را باتوجه به ظرفیت رشته کسب نمایند. فهرست پذیرفته شدگان نهایی این قبیل رشته ها به همراه اعلام نتایج رشته‌های متمرکز در شهریورماه اعلام خواهد شد.
6- به اطلاع کلیه علاقه‌مندان به تحصیل در رشته های تحصیلی متمرکز دارای شرایط خاص دانشگاه  شاهد و رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در مراکز آموزشی و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجائی (وابسته به وزارت آموزش و پرورش)، واحد پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف، مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو وابسته به دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه و رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ا...(عج) می‌رساند، درصورتیکه مجاز به انتخاب رشته باشند بدون محدویت در انتخاب رشته می‌توانند رشته‌های این دانشگاهها را از اولویت 1 تا 150 درهر اولویتی که تمایل داشته باشند، انتخاب نمایند. اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت  براساس اولویت انتخاب رشته‌های تحصیلی در فرم انتخاب رشته انجام خواهد شد و داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌های این دانشگاهها براساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره 2) اقدام نمایند. ضمناً فهرست معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش بعد از مرحله انتخاب رشته‌ و در هفته آخر مرداد ماه اعلام خواهد شد.
تذکر مهم: در زمان اعلام اسامی چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در مراکز آموزشی و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجائی (وابسته به وزارت آموزش و پرورش) برای مصاحبه، معاینه و گزینش منحصراً داوطلبانی دعوت به مصاحبه می‌شوند که اولاً مبلغ 29.000 (بیست و نه هزار) ریال بصورت الکترونیکی و از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، بابت علاقمندی به این رشته‌ها را پرداخت نموده و ثانیاًً نسبت به انتخاب رشته‌های این دانشگاه در فرم انتخاب رشته اقدام نمایند.
7- با توجه به پذیرش جدید در رشته دارای شرایط‌خاص داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ا...(عج) کدهای10757 و 10758، کلیه داوطلبان علاقمند در گروه آزمایشی علوم تجربی، درصورتیکه مجاز به انتخاب رشته باشند بدون محدویت در انتخاب رشته می‌توانند کدرشته‌های فوق را از اولویت 1 تا 150 درهر اولویتی که تمایل داشته باشند، انتخاب نمایند. بدیهی است اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت براساس نمره علمی مکتسبه و اولویت انتخاب رشته‌های تحصیلی در فرم انتخاب رشته انجام خواهد شد و داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌ داروسازی این دانشگاه براساس شرایط و ضوابط این دانشگاه مندرج در اطلاعیه پذیرش دانشجو و اعلام علاقمندی رشته‌های تحصیلی شرایط خاص و همچنین بخش پیوستهای دفترچه راهنمای  انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) اقدام نمایند.
تذکرات خیلی مهم :
الف- داوطلبانی‌ که علاقمندی ‌خود را به رشته یا‌ رشته‌های ‌دارای شرایط خاص اعلام و ‌فهرست ‌اسامی ‌آنان جزء‌ معرفی‌ شدگان‌ رشته ‌یا‌ رشته‌های ‌مذکور نمی‌باشد، مردود علمی در مرحله معرفی چندبرابرظرفیت بوده و مجاز ‌به ‌انتخاب ‌رشته‌ یا‌ رشته‌های ‌تحصیلی ‌مربوط نخواهند‌بود.
ب- انتخاب‌ رشته‌های ‌تحصیلی به صورت اینترنتی در سایت سازمان به نشانی www.Sanjesh.org انجام می‌پذیرد، لذا ‌به ‌آن‌ دسته‌ از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص توصیه می‌گردد که در موعد مقرر (از تاریخ 15/5/93 لغایت 22/5/93) با رعایت ضوابط و شرایط اعلام شده نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی خود به صورت اینترنتی در سایت سازمان اقدام نمایند. ضمناً لازم به تاکید است انتخاب رشته منحصراً به صورت اینترنتی بوده و به درخواست‌های غیر از روش اینترنتی ترتیب اثر داده نمی‌شود.
د- معرفی داوطلبان به عنوان چند برابر ظرفیت، به منزلة قبولی در موسسات آموزش عالی نمی‌باشد و کلیه‌ معرفی ‌‌شدگان‌ لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مصاحبه، معاینه و آزمون علمی و یا مراحل مختلف‌ گزینش‌ در تاریخهای‌ مقرر به‌ آدرس‌ تعیین‌ شده‌ از طرف مؤسسات مراجعه‌ نمایند. بدیهی‌ است‌ عدم‌ مراجعه‌ داوطلبان‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ فوق به‌ منزلة‌ انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌های‌ ذیربط تلقی‌ خواهد شد و این فرصت قابل تمدید و یا تکرار نمی‌باشد و یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ داوطلبی و تحت هیچ شرایطی میسر نمی‌باشد.
 
برنامه زمان و مکان مراجعه و مدارک‌ لازم برای معرفی ‌‌شدگان رشته‌های‌‌‌ تحصیلی ‌دارای‌‌ شرایط‌‌ خاص کلیه دانشگاهها‌ و مؤسسات آموزش‌ عالی
1- معرفی ‌شدگان‌ رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهیدمطهری:
داوطلبانیکه فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهیدمطهری اعلام گردیده‌، لازم ‌است‌ از تاریخ سه‌شنبه 21/5/93 لغایت جمعه 24/5/93 با مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان دانشگاه شهید مطهری به آدرس www.golestan.motahari.ac.ir نسبت به تکمیل فرمهای مربوطه و تعیین شهر محل مصاحبه اقدام نمایند. مکانهای مراجعه و مدارک لازم برای مصاحبه و سایر مراحل گزینش به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
الف‌- خواهران- مشهد ـ بلوار هفده شهریور ـ هفده شهریور جنوبی2- جنب پمپ بنزین دانشگاه شهیدمطهری مراجعه نمایند. تلفن: 3419444-3418256 (کد 0511)
ب‌- برادران- مشهد ـ بلوار شهید قاضی طباطبائی ـ نبش قاضی طباطبائی 5- دانشگاه شهیدمطهری تلفن: 6-7265885 (کد 0511)
ج-خواهران- ‌یزد - بلوار آزادگان - به طرف ‌فرودگاه - دانشگاه ‌شهید مطهری. تلفن: 7222855 - 7225400 -  7214688 (کد 0351)
د- برادران- زاهدان- خیابان دانشگاه- دانشگاه 11- دانشگاه شهید مطهری. تلفن:2426973- 2416618 (کد 0541)
ه- برادران- تهران- میدان بهارستان- مدرسه عالی شهیدمطهری.  تلفن: 33513155 - 33568787 (کد 021)
و- خواهران-‏ تهران- میدان بهارستان- خیابان شهید مصطفی خمینی نرسیده به چهارراه سرچشمه-کوچه صیرفی پور- دانشگاه شهیدمطهری. تلفن:33963300- 33916124 - 33112926 (کد 021)
مدارک ‌مورد نیاز : 1- دانلود و تکمیل فرم مشخصات و فرم گزینش از سایت دانشگاه شهید مطهری به نشانی www.motahari.ac.irو یا  golestan.motahari.ac.ir 2- چهار قطعه ‌عکس‌ 4×3. 3- اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی و یک ‌سری روگرفت از ‌تمام صفحات آن. 4- یک سری تصویر گواهی موقت سه ساله متوسطه و گواهی موقت پیش دانشگاهی.5 –پرینت کارنامه نمرات کنکور سراسری93. 6- درصورت تمایل تصویری از سایر مدارک فرهنگی، اجتماعی ، بسیج ، شاهد ، ایثارگر و ...
2- معرفی ‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه مذاهب اسلامی درمراکزآموزشی (تهران-بندرعباس -سنندج-زاهدان):
   داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه مذاهب اسلامی اعلام گردیده ، لازم است برای انجام مراحل مختلف گزینش و آزمون شفاهی با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و براساس برنامه زمانی مندرج در جدول شماره 1 مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز: 1-همراه‌ داشتن اصل‌شناسنامه عکسدار و دو سری روگرفت از تمام صفحات. 2- اصل کارت ملی و رو گرفت آن 3- دو قطعه عکس 4×3جدید پشت‌نویسی شده. 4- اصل مدرک و یا گواهی تایید‌ شده پایان دوره پیش‌دانشگاهی و گواهی دوره سه ‌ساله‌ دیپلم و‌ همچنین ریزنمرات ‌دوره سه ساله و پیش‌دانشگاهی و یا دیپلم (نظام ‌قدیم) و کارنامه ‌تحصیلی چهارساله ‌دوره‌ دبیرستان. 5-اصل گواهی تائید ‌شده مبنی‌بر اعلام معدل‌کل (نظام قدیم یا نظام جدید). 6- اصل و تصویر دفترچه آماده به خدمت یا گواهی دال بر وضعیت نظام وظیفه (برای برادران). 7- داوطلبان ایثارگر و آزاده در هنگام مراجعه باید معرفی نامه از بنیاد جانبازان، بنیادشهید، نیروی مقاومت بسیج و یا ستاد امور آزادگان به همراه داشته باشند.
زمان و شیوه برگزاری آزمون شفاهی: 1- زمان برگزاری آزمون طبق جدول شماره 1 خواهد بود. 2- آزمون شفاهی شامل مواد امتحانی فرهنگ و معارف اسلامی، قرائت و ترجمه قرآن کریم، احکام و اطلاعات عمومی خواهد بود.3-داوطلبان گرامی می‌بایست پرسشنامه فردی دوره مذکور را از سایت دانشگاه پرینت گرفته و بعداز تکمیل، آن را در روز مصاحبه ارائه نمایند.4- عدم شرکت در آزمون شفاهی به منزله انصراف از ادامه مراحل پذیرش تلقی شده و هیچگونه حقی برای داوطلب باقی نمی‌ماند.
جدول شماره 1- برنامه زمانی شرکت در آزمون شفاهی دانشگاه مذاهب اسلامی
نام مراکز آموزشی
جنس
زمان 
مکان انجام آزمون شفاهی
سنندج
خواهران
چهارشنبه 22/5/93 ساعت 15-8
سنندج –بلوار آزادگان-روبروی استادیوم ورزشی 22 گلان
سنندج
برادران
پنجشنبه 23/5/93 ساعت 15-8
سنندج –بلوار آزادگان-روبروی استادیوم ورزشی 22 گلان
زاهدان
خواهران
چهارشنبه 22/5/93 ساعت 15-8
زاهدان- بلوار پرستار-دانشگاه مذاهب اسلامی
      زاهدان
برادران
پنجشنبه 23/5/93 ساعت 15-8
زاهدان- بلوار پرستار-دانشگاه مذاهب اسلامی
تهران
خواهران
شنبه تا دوشنبه  25/5/93 لغایت 27/5/93  ساعت 15-8
تهران–خیابان انقلاب-بین چهارراه ولیعصر و پل کالج-کوچه شهید سعید پلاک51
تهران
برادران
شنبه تا دوشنبه  25/5/93 لغایت 27/5/93  ساعت 15-8
تهران–خیابان انقلاب-خیابان فلسطین جنوبی خیابان روانمهر-پلاک3
بندرعباس
خواهران
چهارشنبه 22/5/93 ساعت 15-8
بندرعباس-بلوارامام خمینی(ره)- بین میدان شهدا و سه راه دلگشا کوچه شهید رمضان حمزه
بندرعباس
برادران
پنجشنبه 23/5/93 ساعت 15-8
بندرعباس-بلوارامام خمینی(ره)- بین میدان شهدا و سه راه دلگشا کوچه شهید رمضان حمزه
 
3- معرفی ‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه صنعتی مالک اشتر:
داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی ‏شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی ‌دانشگاه صنعتی مالک ‌اشتر اعلام گردیده، لازم است ‌برای انجام مراحل مختلف گزینش با در دست داشتن مدارک ذیل الزاماً رأس ساعت 8:00 صبح روزهای ‌تعیین ‌شده‌ در جدول شماره 2 به ‌آدرس: ‌اصفهان- شاهین‌شهر - انتهای خیابان ‌فردوسی- دانشگاه صنعتی مالک ‌اشتر اداره کل آموزش مراجعه نمایند. 
1- اصل شناسنامه عکسدار به ‌همراه دو سری روگرفت کامل از تمام صفحات آن 2-اصل کارت ملی به ‌همراه دو سری روگرفت از آن (پشت و رو). 3 - چهار قطعه عکس 4×3 (گرفته شده در سال جاری با پشت‌نویسی مشخصات). 4- اصل و روگرفت مدرک وضعیت نظام وظیفه (دارابودن دفترچه آماده به خدمت دارای اعتبار-  معافی - کارت پایان خدمت)، تذکر: دانش‌آموزان سال جاری نیاز به ارائه مدرک نظام وظیفه ندارند . 5- اصل و روگرفت کارنامه دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی. 6- پرینت کارنامه نتایج علمی داوطلبان آزمون سراسری سال 93. 7- در صورتیکه داوطلب شاغل در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و یا سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می‌باشد لازم است گواهی اشتغال به کار همراه داشته باشد.
تذکر مهم : داوطلبانیکه طبق جدول زمانبندی اعلام شده به هر دلیلی در تاریخهای مقرر به دانشگاه مراجعه ننمایند به عنوان منصرف تلقی و به هیچ عنوان از آنان گزینش بعمل نخواهدآمد. ضمناً داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر برای پاسخگوئی مراحل پذیرش می‌توانند با شماره تلفنهای 45912325- 45912251- 45912351 و 45912428 (کد 031) و برای پاسخگوئی سوالات گزینشی با تلفن تماس 45912347 (کد 031) تماس حاصل نمایند.
جدول شماره 2- برنامه زمانی شرکت در مصاحبه رشته‌های تحصیلی دانشگاه صنعتی مالک اشتر
روز
تاریخ
حرف اول نام ‏خانوادگی
یکشنبه
26/5/93
الف تا س
دوشنبه
27/5/93
ش تا ی
 
4- معرفی شدگان رشته‌های ‌تحصیلی ‌دانشگاه ‌علوم ‌پزشکی ‌ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران و دانشکده پیراپزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رشته‌های ‌تحصیلی پزشکی و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی ارتش در سایر دانشگاههای علوم پزشکی
داوطلبانیکه فهرست ‌اسامی ‌آنان در ردیف معرفی‏ شدگان‌ چند برابر‌ ظرفیت هر‌ یک ‌از رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت ‌دانشگاه ‌علوم ‌پزشکی ‌ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران و رشته‌های تحصیلی کارشناسی دانشکده پیراپزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رشته‌های ‌تحصیلی پزشکی و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی ارتش در سایر دانشگاههای علوم ‌پزشکی‌ اعلام گردیده، لازم است بر اساس جدول شماره 3 با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شامل: اصل و 3 نسخه روگرفت از تمام صفحات شناسنامه عکسدار داوطلب- یک سری روگرفت از تمام صفحات شناسنامه پدر و مادر-اصل مدرک پایان دوره متوسطه یا گواهی موقت پایان دوره متوسطه و یا ریز نمرات پایان دوره متوسطه- یک برگ روگرفت مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی- اصل و روگرفت مدرک نظام وظیفه (گواهی اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی یا دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی یا گواهی اشتغال به خدمت سربازی یا کارت پایان خدمت) - معرفی نامه اعزام به مدارس برای شاغلین در ارتش- داوطلبان شرایط دار (فرزند نظامی، شهید، جانباز و آزاده) باید اصل مدرک خود را به همراه بیاورند- ارائه پرینت رشته‌های معرفی شده در سایت سازمان سنجش- عکس ‌4×3 تمام‌‌ رخ 12 قطعه (در سال جاری گرفته شده باشد)- مشخصات بستگان (پدر، مادر، برادران، خواهران، پدربزرگ و مادربزرگ)- ارائه اصل گذرنامه (درصورت دارا بودن) – پرینت برگ انتخاب رشته کامل شده و همچنین لباس ‌و‌ کفش ‌ورزشی مناسب رأس‌ ساعت 6:30 صبح‌ روزهای ‌تعیین‌ شده براساس جدول شماره 3 به آدرس تهران- میدان ‌حر- خیابان‌ امام خمینی(ره) نرسیده به چهار راه کمالی- مدیریت‌ گزینش‌ و ‌استخدام‌ نزاجا مراجعه ‌نمایند. تلفن ‌تماس‌: 66973146 (کد 021).
نکات مهم : 1- از پذیرش داوطلبان دارای معافیت پزشکی و افرادی که مدارک بالا را همراه نداشته باشند امتناع خواهدشد. 2- مراحل گزینش 2 الی 3 روز به طول می‌انجامد و به علت محدودیت، ورود همراهان به محل پذیرش مقدور نمی‌باشد. 3- داوطلبان توجه داشته باشند که حتماً کد رشته موردنظر را در برگه انتخاب رشته اینترنتی خود درج نمایند. 4- معرفی‌شدگانی که در دو رشته اعلام تمایل نموده و معرفی شده‌اند، لازم است فقط یک‌بار جهت گزینش مراجعه نمایند و درصورت قبولی در مراحل گزینش برای هر 2 کد رشته قبول منظور می‌گردند. 5- از آوردن وسائل غیرضروری خودداری گردد. تبصره: با توجه به شبانه‌روزی بودن دوره آموزش، داوطلبان بورسیه باید مجرد باشند (داوطلبان متاهل حق ثبت‌نام ندارند).
جدول‌ شماره 3- برنامه‌ زمانی شرکت در مراحل مختلف گزینش ‌دانشگاه ‌علوم ‌پزشکی ارتش ج.ا.ا ، دانشکده پیراپزشکی ارتش ج.ا.ا  و رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی ارتش در سایر دانشگاههای علوم‌ پزشکی‌
رشته تحصیلی
روز و تاریخ مراجعه
پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی‌ارتش و داروسازی سایر دانشگاهها
شنبه
25/5/93
پرستاری( برادران) و  پیراپزشکی(علوم آزمایشگاهی، هوشبری و تکنولوژی پرتوشناسی)
یکشنبه
 
26/5/93
 
پیراپزشکی(اتاق عمل و فناوری اطلاعات سلامت)
دوشنبه
 
27/5/93
 
پزشکی سایر دانشگاهها و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش (خواهران)
سه شنبه
28/5/93
 
5- معرفی ‌شدگان رشته‌‌های ‌تحصیلی  دانشگاه علوم ‌پزشکی  بقیه ‌ا...«عج»:
داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...«عج» در گروه آزمایشی علوم تجربی اعلام گردیده، لازم است بر اساس جدول شماره 4 و  با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شامل : اصل و یک سری روگرفت از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی(پشت و رو)- روگرفت از کارت ملی پدر و مادر( یک سری پشت و رو)- اصل و رو گرفت ازمدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی- عکس ‌4×3 تمام‌‌ رخ 12 قطعه پشت نویسی شده (جدید)- گواهی سابقه فعالیت در بسیج داوطلب یا گواهی ایثارگری و جبهه پدر و فعالیت فرهنگی در روزهای ‌تعیین‌ شده براساس جدول شماره 4 رأس‌ ساعت 8:00 صبح‌ به آدرس تهران-میدان ونک – خ ملاصدرا – خ شیخ بهائی جنوبی- سالن همایش مسجد جامع بقیه ا... عج  مراجعه ‌نمایند. شماره تماس 82482319-021
        جدول‌ شماره 4- برنامه‌ زمانی شرکت در مراحل مختلف گزینش ‌دانشگاه ‌علوم ‌پزشکی بقیه ا...(عج)
رشته تحصیلی
روز و تاریخ مراجعه
پزشکی
سه شنبه
21/5/93
اتاق عمل- هوشبری- علوم‌آزمایشگاهی
چهارشنبه
22/5/93
پرستاری- مدیریت خدمات درمانی- مهندسی بهداشت محیط- بهداشت حرفه‌ای- علوم تغذیه
پنج شنبه
23/5/93
 
6- معرفی ‌شدگان رشته‌های ‌تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی سوره :
داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه  اعلام گردیده ، لازم است برای انجام مراحل مختلف گزینش با در دست داشتن مدارک لازم شامل: یک قطعه عکس 4×3 جدید تمام ‌رخ - اصل شناسنامه عکسدار وکارت ملی به همراه یک سری روگرفت از تمام صفحات آن –پرینت کارنامه مرحله اول آزمون سراسری بر اساس جدول شماره 5 به آدرس تهران- خیابان آزادی-  بین خیابان خوش و آذربایجان- نبش کوچه کامیاران- پلاک 252 مراجعه نمایند .
 
جدول شماره 5- برنامه زمانی شرکت در مراحل مصاحبه کلیه رشته ها دانشگاه غیرانتفاعی سوره  
روز
زمان مراجعه
جنس داوطلب
ساعت مراجعه
شنبه
25/5/93
خواهران( الف تا ش)
15-8
یکشنبه
26/5/93
خواهران( ص تا ی)
15-8
دوشنبه
27/5/93
کلیه برادران
15-8
سه شنبه
28/5/93
متاخرین
15-8
 
7- معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌ تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم قضایی ‌‌ دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری (دادگستری)- تهران
داوطلبانی‌ که ‌اسامی‌ آنان‌ به عنوان‌ معرفی ‌شدگان‌ رشته‌‌ تحصیلی علوم قضایی ‌‌دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری (دادگستری) تهران اعلام‌ گردیده، لازم‌ است‌ حداکثر ظرف مدت 4 روز از تاریخ اعلام اسامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور به سایت ثبت نامی دانشگاه علوم قضایی به آدرس www.ujsas.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام انجام مراحل گزینش و تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند و برنامه زمانی مصاحبه افرادی که در سایت دانشگاه ثبت نام می‌نمایند از طریق همین سایت و شماره تلفنی که در سایت ثبت نام می‌کنند اطلاع رسانی خواهد شد. بدیهی است مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
نکات مهم : 1- حداقل معدل دیپلم و پیش دانشگاهی برای مقطع کارشناسی 14 و برای مقطع کارشناسی ارشد 17 و شرط سنی 24 سال تا 31 شهریورماه 93 می‌باشد، لذا مقتضی است داوطلبانی که شرایط مذکور را ندارند از ثبت نام در سایت دانشگاه اکیداً خودداری نمایند زیرا برای مصاحبه دعوت نخواهند شد.2- داوطلبان به سایر شرایط اختصاصی دانشگاه علوم قضائی مندرج در دفترچه راهنمای شماره (2) آزمون سراسری سال 1393 دقت فرمایند.
 
8- معرفی ‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق(ع) :
زمان مراجعه برادران و خواهران  جهت آزمون شفاهی در پایگاه اینترنتی دانشگاه قرار خواهد گرفت و نیز  از طریق تماس تلفنی اعلام خواهد گردید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد