همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

غذا هم اینترنتی شد؟!

در حالی که این تصور در ذهن اکثر ما نقش بسته که اینترنت در ایران با اروپا و آمریکا و حتی آسیا فاصله ی بسیاری دارد اما در این بین  ظهور ایده ها نو و خلاقانه با  نیت کارآفرینی در بین جوانان بسرعت در حال کاهش این فاصله ها می باشد. شاید اکثر کسانی که تا بحال سفری به دیگر کشور ها داشته اند سفارش اینترنتی غذا مقوله جدیدی به نظر نرسد اما قطعا برای اکثر ما  اولین بار است که چنین ایده ی را میشنویم و شاید اولین واکنش ما به شنیدن این خبر گفتن این جمله باشد:غذا هم اینترنتی شد !

شرکت زود سرویس آرمان با برند تجاری "زودفود" در مهرماه سال 1388 و با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی رستوران های کشور و همچنین تجارت الکترونیک غذا، در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسیده است، سایت زودفود اولین وب سایت ایرانی است که سفارش اینترنتی غذا را برای مردم ایران به ارمغان آورده است و امکانات متعددی به منظور راحتی هر چه بیشتر مردم و رستورانها تدارک دیده و روز به روز بر این امکانات اضافه می کند.

از جمله امکانات سایت زودفود مشاهده منوی به روز رستورانها به همراه عکس و قیمت غذاها می باشد. کاربران این سامانه قادر هستند به راحتی غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و یکی از سه روش پرداخت را تعیین و در نهایت غذای خود را تحویل بگیرند. به عبارت دیگر برای اولین بار تجارت الکترونیک وارد مقوله سفارش غذا شده و از این پس می توان غذا را هم از این طریق سفارش داد و در محل دریافت کرد. درحال حاضر سایت زودفود با بیش از  700 رستوران در تهران از قبیل رستوران های نایب، رفتاری، هانی، پرپروک، 8میلیمتری، شیلا، پیتزا هات، عطاویچ، خاتون، پدرخوب، ، خاقان، هانی پارسه، شانلی، مستردیزی و ... درحال همکاری می باشد.

در حال حاضر سایت زودفود  موفق به اجرای پروسه سفارش اینترنتی به همراه پرداخت آنلاین گردیده تا در صورت نداشتن وجه نقد هم بتوان براحتی از رستوران های تهران  سفارش غذا داد. البته شما از طریق این سایت می توانید پرداخت نقدی هم داشته باشید.

از دیگر مزایای این سایت یکسان بودن قیمت منو رستوران  با سایت می باشد و در واقع سایت زودفود علاوه بر اینکه هیچگونه مبلغ اضافه ای از مشتری دریافت نمی کند بلکه برای کاربرانی که به صورت اینترنتی به ثبت سفارش غذا می پردازند، 4 تا 15 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

سایت زودفود از  آدرس WWW.ZOODFOOD.COM  قابل دسترس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد