همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه قبول شدگان فراگیر ارشد پیام نور 93


  سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش‌پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام‌نور در سال 1393 (نوبت چهاردهم) اعلام گردیده، از آنها دعوت می‌نماید پس از تهیه مدارک لازم به شرح ذیل از تاریخ  14/7/93 بمنظور اطلاع از چگونگی ثبت‌نام در کد قبولی اعلام شده به سایت دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام:

1- اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه. (دو سری)

2- اصل و تصویر کارت ملی.

3- 6 قطعه عکس 4*3 جدید تمام رخ با زمینه روشن تهیه شده در سالجاری و پشت نویسی شده.

4- اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.

تبصره 1: پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند؛ لازم است اصل گواهی دانش‌آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) را ارائه نمایند که در آن عبارت زیر قید شده باشد.

«اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد.»

تبصره 2: بر اساس مصوبه شماره 368 مورخ 3/11/74 شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده توسط مدیریت حوزه علمیه قم و یا مشهد دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدرک کارشناسی می‌توانند در رشته‌های علوم انسانی این دوره تحصیل نمایند.

5- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (برای برادران)

یادآوری مهم:

کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت‌نام خود از تاریخ 14/7/1393 به سایت دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://pnu/ac.ir  مراجعه نمایند.

در پایان لازم به ذکر است که کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون از تاریخ 10/7/1393 بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده می‌باشد. لذا داوطلبان در صورت هرگونه سئوال می‌توانند منحصراً از طریق سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سایت این سازمان حداکثر تا تاریخ 30/7/93 اقدام نمایند و از مراجعه حضوری جداً خودداری نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد