همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

درخواست طلاق از مرد دستفروش


  زن جوان که از دستفروش بودن شوهرش خجالت می‌کشید، در ‌‌نهایت پس از یکسال زندگی به دادگاه خانواده مراجعه کرد و درخواست طلاق داد.

به گزارش ابتکار، زن جوان با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق از شوهرش را ارائه کرد و به قاضی عموزادی گفت: آقای قاضی یکسال پیش با بهرام شوهرم ازدواج کردم. آن زمان شوهرم در یک شرکت کار می‌کرد اما به دلیل برخی مشکلات از آنجا آمد بیرون و پایش را در یک کفش کرد تا برای خودش کار کند.

وی ادامه داد: برای همین با سرمایه‌ای که پدرش در اختیارش قرار داد چند قلم جنس خرید و دستفروشی کرد. من مخالف بودم اما او می‌گفت با اینکار می‌توانیم پول خوبی بدست بیاوریم. من هم به خاطر زندگیم تصمیم گرفتم دست از لجبازی بردم اما واقعا این کار او را دوست ندارم.

 زن جوان افزود: الان یکسال از زندگی ما گذشته و من دیگر تحمل زندگی با شوهر دستفروشم را ندارم. او باعث آبروریزی است و من از کارش خجالت می‌کشم. چند روزی است مرتب به او می‌گویم که شغلش را تغییر دهد و مانند گذشته به یک شرکتی برود و در آنجا مشغول به کار شود اما گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست و من هم واقعا از این وضعیت خسته شده‌ام برای همین تصمیم گرفتم به این زندگی پایان دهم.

در پایان قاضی عموزادی از زن جوان خواست تا دست از لجبازی بردارد و به این راحتی زندگیش را کنار نگذارد. اما زن تصمیم خودش را گرفته بود و از طلاق منصرف نشد.

برای همین رسیدگی به پرونده به جلسه بعدی و در حضور شوهر این زن موکول شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد