همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جذب پزشک متخصص در مراکز تامین اجتماعی کشور افزایش می‌یابد‌

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:
جذب پزشک متخصص در مراکز تامین اجتماعی کشور افزایش می‌یابد‌
معاون درمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه جذب پزشک متخصص در مراکز تامین اجتماعی کشور افزایش می‌یابد، گفت: پلی کلینیک تخصصی بافق کاهش متراژ ندارد.
 محمدعلی همتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بافق، درباره سفر یک روزه به این شهرستان، اظهار کرد: از روند ساخت و پیشرفت کار پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق بازدید کردیم.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به برنامه دوساله ساخت این مجموعه درمانی، افزود: روند پیشرفت کار در این دو تا سه هفته خوب بوده و امیدواریم در مدت تعیین شده به بهره‌برداری برسد.
وی با تکذیب کاهش متراژ ساختمان پلی کلینیک شهرستان، گفت: در واقع دو نوع نقشه تیپ شامل با زیرمین و بدون زیرزمین برای اجرای پلی کلنیک در سازمان داریم.
وی با اشاره به ارائه همه خدمات یک پلی کلینیک در بافق، افزود: هیچگونه تغییر متراژ و یا کاهش خدمات را در این طرح نداریم.
همتی درباره تامین متخصص برای شهرستان بافق، عنوان کرد:  برای جذب متخصص در کل کشور یک چالش‌هایی داریم ولی سازمان برای جذب نیروهای پزشک چند برنامه دارد.
وی جذب نیروهای ضریب کار را یکی از این روش‌ها دانست و افزود:  جذب بیشتر پزشکانی که قصد گذراندن دوره طرح‌شان را دارند یکی دیگر از این برنامه‌ها است.
وی با بیان این مطلب که بحث دوم اصلاح نظام پرداخت به پزشکان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بخشی از آن در کتاب ارزش نسبی خدمات مصوب، ابلاغ و عملیاتی شد و قسمتی نیز در تعرفه‌های درونی سازمان است که به تدریج اصلاح می‌شود.
همتی با بیان این مطلب که به تدریج شرایط مشکل جذب متخصص در مراکز سازمان بهتر شود، افزود: برای پلی کلینیک شهر بافق هم به صورت ویزه تا زمانی که ساخته می‌شود پزشکان لازم را جذب و استخدام می‌کنیم.
معاون درمان تامین اجتماعی کشور درباره استقرار شیفت عصر در مجموعه درمانگاه کنونی تامین اجتماعی بافق، خاطرنشان کرد: با صحبتی که با توحیدی‌فر مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد داشتیم، از آذر ماه شیفت بعد از ظهر درمانگاه تامین اجتماعی بافق فعال می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد