همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در گلستان


  

22 و 23 آبان انجام می‎شود
برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در گلستان
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان 22 و 23 آبان‌ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، محمود تیموری اظهار کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‎های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‎ای معماران تجربی همزمان با سراسر کشور در روزهای پنج‎شنبه و جمعه 22 و 23 آبان  ماه 1393 در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس برگزار می‎شود.
وی تصریح کرد: این آزمون به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در هفت رشته معماری، برق، مکانیک، عمران، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری و شش رشته کاردانی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‎برداری و صلاحیت معماران تجربی در پایه یک، دو و سه برگزار می‎شود.
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان گفت: آزمون رشته‎های عمران (نظارت)، معماری (نظارت)، معماری (اجرا) ، عمران (اجرا) نقشه‎برداری، شهرسازی، ترافیک و آزمون حرفه‎ای کاردان‎های فنی ساختمان در رشته‎های معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق و نقشه‎برداری در در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه مورخ 22 آبان ماه برگزار می‎شود.
وی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته عمران (محاسبات)، مکانیک، برق و آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی نیز، صبح جمعه و آزمون طراحی معماری صبح و عصر جمعه 23 آبان ماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در استان گلستان 3 هزار و 9 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته‎های هفتگانه مهندسی و 136 نفر در تمام رشته‎های کاردانی و معماری تجربی ثبت‎نام کرده‎اند.
وی افزود: داوطلبان می‎توانند از تاریخ 18 آبان  ماه سال جاری برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس: www.inbr.ir اقدام کنند.
به گفته تیموری، متقاضیان در صورت مشاهده هرگونه نقص می‎توانند در تاریخ 21 و 22 آبان ماه از طریق لینک مربوطه در سایت مذکور و یا مراجعه به باجه‎های رفع نقص واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای گرگان و گنبد نسبت به رفع نقص اقدام کنند.
وی مکان برگزاری آزمون را، دو حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و گنبدکاووس ذکر کرد و گفت: از داوطلبان فاقد تاییدیه ثبت‎نام که متقاضی استرداد وجه ثبت نام خود هستند، تقاضا می‎شود صرفا از طریق مراجعه به سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی اقدام کنند.
تیموری متذکر شد: داوطلبان گرامی ضمن ارائه کارت شناسایی معتبر عکس‎دار و پرینت کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون از به همراه داشتن هر نوع وسیله غیرمجاز اعم از موبایل، لپ تاپ، تبلت و ... خودداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد