همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تسهیلات دانشگاه آزاد برای دانشجویان شاهد و ایثارگر


  

طباطبایی خبر داد
تسهیلات دانشگاه آزاد برای دانشجویان شاهد و ایثارگر
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با اشاره به تسهیلات این دانشگاه برای دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: آیین‌نامه جامع دانشجویان شاهد و ایثارگر از بهمن ماه به تمام واحدها ابلاغ می‌شود.
طباطبایی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: دانشگاه آزاد پرچمدار کاروان ایثارگران است. در حال حاضر بیش از 110 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد هستند یعنی 7 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد در این گروه قرار دارند.
وی با اشاره به تسهیلات دانشگاه آزاد برای دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و دولت از قبل برای این دانشجویان وجود داشته و در حال حاضر نیز در حال تدوین آیین‌نامه قانون جامع ارائه تسهیلات هستیم که این آیین‌نامه از ترم بهمن ماه به واحدها ابلاغ می‌شود.
طباطبایی گفت: در حوزه هیأت علمی دانشجویان و کارکنان تسهیلات ویژه‌ای داریم. به طور مثال دانشجویان شاهد و ایثارگر از ترم اول می‌توانند در هر مقطعی از تسهیلات نقل و انتقالات استفاده کنند. همچنین برای تغییر رشته نیز این تسهیلات فراهم شده است تا دانشجویان شاهد و ایثارگر از ترم اول بتوانند تغییر رشته دهند.
طباطبایی گفت: درحوزه کارکنان هم که تاکنون تسهیلاتی ارائه نمی‌شد ارائه تسهیلات جدید از امسال آغاز می‌شود به طوری که کارکنان شاهد و ایثارگر از گروه و پایه بالاتر برخوردار می‌شوند و در بحث بیمه و بازنشستگی نیز می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.
به گفته وی اعضای هیأت علمی هم می‌توانند از تسهیلات ارتقای رتبه استفاده کنند به طوری که اعضای هیأت علمی آزاده با توجه به سنوات اسارت می‌توانند یک پایه ترفیع بگیرند و در گزینش هیأت علمی هم سهمیه دارند.


مجموعه های آموزشی مناسب برای کارجویان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد