همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اختصاص 20 میلیون تومان برای اشتغال بهبود یافتگان مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد


 

 

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
اختصاص 20 میلیون تومان برای اشتغال بهبود یافتگان مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 میلیون تومان برای آموزش اشتغال بهبودیافتگان مواد مخدر در این استان اختصاص داده شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فضل‌الله اتابک ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات فرهنگی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با مواد مخدر و روانگردها در بین جوانان گفت: سال گذشته 20 هزار بسته فرهنگی در قالب بروشور در راستای مقابله با مواد مخدر و آشنایی بیشتر مردم با این بلای خانمان‌سوز توزیع شد.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 هزار بروشور اطلاع‌رسانی آماده کردیم که بخشی از این بروشورها توزیع شده و برخی دیگر نیز در روزهای آینده توزیع می‌شود. اداره ‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان تفاهم‌نامه ارائه تسهیلات خودکفایی به بهبود‌یافتگان مواد مخدر منعقد کرد که انتظار داریم تسهیلات ارائه شده در قالب تسهیلات خود‌کفایی ارائه شود که در حال حاضر مبالغ اختصاص یافته در قالب سود 18 درصد به این افراد پرداخت می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه 20 میلیون اعتبار از محل اعتبارات کشوری این اداره ‌کل برای آموزش اشتغال بهبودیافتگان استان اختصاص داده شده، افزود: این میزان اعتبار برای 133 نفر بهبود یافته مواد مخدر در خصوص آموزش اشتغال هزینه شد.
اتابک با بیان اینکه با توجه به میزان علاقه این افراد به آموزش زنبورداری و پرورش مرغ مبلغ 90 میلیون تومان دیگر در این خصوص در نظر گرفته شد، اضافه کرد: مبالغ اختصاص یافته برای آموزش اشتغال بهبود یافتگان مناسب نیست و نمی‌توان با این مقدار هزینه کم برای این افراد اشتغال ایجاد کرد.


مجموعه های آموزشی مناسب برای کارجویان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد