همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام وزارت نیرو

 

اطلاعیه شماره 1 :

امکان ویرایش اطلاعات از سوی برخی از داوطلبان که ثبت نام ایشان دارای مشکل بوده و از جانب مجری پیام دریافت می نمایند یا خود درخواست انجام تغییرات را داشته اند، از صبح روز چهارشنبه 21/8/93 تا ساعت 24 روز پنج شنبه 22/8/93   از طریق لینک زیر برقرار می باشد.

 

 

برای ویرایش، مشاهده اطلاعات ثبت شده و مشاهده وضعیت پذیرش در آزمون استخدامی وزارت نیرو اینجا کلیک کنید.

 

 

 

برای مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی وزارت نیرو اینجا کلیک نمایید.

 

 

اطلاعیه شماره 2 :

با توجه به کاربردی بودن رشته های تحصیلی دانشگاه صنعت آب و برق و موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت آب و برق، از فارغ التحصیلان این مراکز در رشته های تحصیلی متناسب با رشته های شغلی اعلام شده استقبال به عمل می آید.

 

 

وزارت نیــرو

آگهـــی اسـتخــدام

 

 شرکت مدیریت منابع آب ایران

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

شرکت های تابعه (دولتی) وزارت نیرو به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از محل مجوز شماره 6137/93/225 مورخ 4/5/1393 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، با رعایت قانون مدیریت خدمات کشوری، مواد 51  و 57 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و  بخشنامه شماره 84597/200 مورخ 8/9/1388 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، تعداد 616 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی، آزمون دانش مهارتی (مصاحبه) و طی فرآیند گزینش به شرط دارا بودن شرایط ذیل به صورت پیمانی استخدام می نماید.

الف) شرایط عمومی استخدام :    

1- داشتن تابعیت ایران

2- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای داوطلبان مرد

3-  عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

4- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد(با تأیید مراجع ذیصلاح).  

5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند. با رعایت تصویب نامه شماره 88384/44178 مورخ 23/4/89 هیأت محترم وزیران.

6- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

7- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

8- دارا بودن شرایط احراز شغل

9- احراز صلاحیت های عمومی به تأیید گزینش

10- عدم منع قانونی جهت استخدام

11- کسب حد نصاب نمره آزمون عمومی تعیین شده (50 درصد)

12- نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی به موجب آراء مراجع قانونی

13- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی و یا بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی باشند.

  

ب) شرایط اختصاصی استخدام :

داشتن شرایط سنی به شرح زیر :

1-      داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی ( لیسانس و بالاتر) در رشته های مرتبط با شغل مورد نظر

توضیح: حداقل 50 درصد استخدام برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر خواهد بود.

2-      حداقل سن 20 سال تمام (متولدین قبل از تاریخ 30/8/1373 ) و حداکثر سن 35 سال تمام  ( متولدین بعد از تاریخ 30/8/1358 )

تذکرات:

1-     موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر به سقف سن مقرر ( 35 سال) اضافه خواهد شد:

الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ 31/6/59 لغایت 29/5/67) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.

ب- خواهر و برادر شهید، همسر و فرزند جانباز ( 25 درصد به پایین) ، همسر و فرزند آزاده کمتر از یک سال اسارت تا میزان 5 سال .

ج- جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ( 25 درصد و بالاتر) ،همسر و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند و فرد رزمنده ( با حداقل 6 ماه حصور داوطلبانه در جبهه ) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

د- داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های مشمول ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، و شرکت های زیرمجموعه صنعت آب و برق به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان خدمت غیر رسمی آنها مشروط بر ارائه سابقه بیمه مورد تأیید.

2-   کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه ( آقایان ) و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان اعم از سهمیه ها و آزاد بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و به همراه تائیدیه پرداخت حق بیمه در موعد مقرر  ارائه گردد.

3-   از کل مجوز استخدامی اخذ شده، 25 درصد آن از میان جانبازان ، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت و خواهر و برادر شهید تخصیص می یابد.

توضیح: درصورت باقیماندن سهمیه 25 درصد ایثارگران ( طبق لیست معرفی شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران ) ، خواهران و برادران شهید که در آزمون شرکت و حد نصاب لازم را کسب نموده اند ، می توانند از سهمیه فوق استفاده نمایند.

4-   از کل مجوز استخدامی اخذ شده 5 درصد آن به رزمندگان ( با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها ) همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت تخصیص می یابد.

توضیح: مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی در آزمون شرکت نموده ( رزمندگان بدون آزمون پذیرفته می شوند) و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند؛ انجام خواهد شد.

5-   استخدام مازاد بر 30 درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد واجد شرایط صورت خواهد گرفت، لذا افرادی که به هر دلیلی نتوانند از سهمیه های مربوط به ایثارگران برخوردار شوند ، می بایستی همپای سایر داوطلبان به رقابت بپردازند.

6-   ایثارگرانی که در آزمون شرکت می نمایند؛ در صورت پذیرفته شدن می بایست نسبت به ارائه گواهی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام نمایند.

7-   معلولین عادی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم عمومی و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از 3 درصد سهمیه قانونی برخوردار خواهند بود.( کسب حد نصاب نمره آزمون عمومی تعیین شده و داشتن توانایی جسمانی برای انجام وظایف شغل مربوط، از شروط لازم می باشد.)

توضیح: معلولین محترم که مشکل بینایی دارند جهت تأمین منشی یا مشکل حرکتی دارند جهت استقرار در طبقه همکف، با شماره تلفن مجری آزمون ، مربوط به شرکت انتخابی خود، مندرج در جدول «ز» تماس حاصل نمایند. در غیر این صورت امکان ارائه تسهیلات مربوط در روز برگزاری آزمون میسر نخواهد بود.

8-   انتخاب داوطلبان استخدامی برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان 3 برابر ظرفیت مود نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی تعیین شده را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام و اسامی آنان حداکثر 2 ماه بعد از آزمون در سایت اعلام خواهد شد.

9-   کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون عمومی صرفاٌ به منزله تأیید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان بر اساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.

10- چنانچه در هر مرحله از فرآیند استخدام مشخص شود داوطلبی در زمان ثبت نام دانشجو بوده و تاریخ فارغ التحصیلی وی پس از موعد مقرر شده در آگهی است، استخدام وی منتفی خواهد شد.

11- در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی غیر مرتبط و یا پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، در آزمون شرکت نماید ، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.

12- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر می باشد. ضمناٌ اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از تأیید مراجع ذی صلاح از طریق سایت آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

         توضیح: ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذیربط برای معلولین عادی در زمان بررسی مدارک الزامی است.

13- ایثارگران گرامی که متقاضی استفاده از سهمیه 5 درصد و معلولین محترم که متقاضی استفاده از سهمیه 3 درصد هستند، قبل از ثبت نام با بررسی جدول نیازهای استخدامی از وجود این سهمیه ها در شرکت مورد نظر خود، که در ستون نام شرکت ذکر شده است، اطمینان پیدا کرده و سپس اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم وجود هر یک از سهمیه های فوق در هر شرکت و انجام ثبت نام از سوی متقاضیان ذیربط در آن شرکت، هیچگونه نتیجه ای حاصل نخواهد شد و مسئولیت تبعات این موضوع به عهده داوطلبان می باشد.

توضیح: مهلت ارائه اصل مدارک لازم از سوی پذیرفته شدگان شامل مدرک تحصیلی، شناسنامه ، کارت ملی، مدرک وضعیت نظام وظیفه (مخصوص آقایان)، تأییدیه بنیاد شهید و امور ایثارگران ( برای سهمیه 5 درصد) و تأییدیه سازمان بهزیستی (برای سهمیه 3 درصد) و مدرک بومی به منظور تطبیق مدارک و تکمیل پرونده برای انجام مصاحبه به شرکت متقاضی استخدام، حداکثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد.

14- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال ( اعلام ) مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد.

15- معلولین و ایثارگران در صورت تمایل می توانند به صورت داوطلب آزاد در آزمون ثبت نام نمایند. بدیهی است که در این صورت امکان طرح مجدد موضوع استفاده از سهمیه مربوطه در کلیه مراحل بعد از آن به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

مواد آزمون :

الف) مواد آزمون توانمندی های عمومی شامل:

1- زبان و ادبیات فارسی2- زبان انگلیسی عمومی 3- ریاضی و آمار مقدماتی  4- فن آوری اطلاعات 5- معارف اسلامی 6- اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی می باشد.

 1: فن آوری اطلاعات شامل مهارت های 3 و 4 و 6 و 7 ICDL می باشد.

 2: اقلیت های دینی از پاسخ گویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع خواهد شد.

ب) سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد.

برای مشاهده مواد (دروس) و جزئیات آزمون کتبی اینجا کلیک نمایید.

 

ج) جدول نیازهای استخدامی که از طریق آزمون کتبی جذب خواهند شد.

برای دیدن جدول نیازهای استخدامی اینجا کلیک کنید.

 

د) چگونگی ثبت نام:

داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می توانند از روز شنبه مورخ 10/08/93 حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 18/08/1393  از طریق پایگاه اطلاع رسانی فوق الذکر اقدام به ثبت­نام در آزمون نمایند.

1-   داوطلبان می بایست مبلغ 136000 ( یکصد و سی و شش هزار) ریال را بعنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد cvv2 پرداخت نمایند.

توضیح 1: پس از پرداخت هزینه آزمون به صورت اینترنتی، سیستم بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران شماره تراکنش مربوطه را اعلام می نماید که مؤید انجام موفقیت آمیز پرداخت است. در صورتی که این شماره اعلام نگردید یا بروز هر گونه اشکال، قبل از اقدام مجدد برای پرداخت -  با کنترل موجودی خود -  از عدم برداشت در اقدام قبلی اطمینان حاصل نمایید.

توضیح 2: مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

2 –  پس از انجام کامل و موفقیت آمیز ثبت نام که شامل تکمیل کلیه فیلدهای اطلاعاتی و پرداخت اینترنتی هزینه آزمون می باشد، به داوطلبان کد رهگیری اختصاص یافته و اعلام می شود. ضروری است کلیه داوطلبان این کد را یادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.

3-  به داوطلبان محترم توصیه می شود که رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، جدول نیازهای استخدامی (جدول «ج») ، راهنما،  نحوه ثبت نام و مدرک تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی مربوط را کاملاً‌ مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بند ” ه”  آماده نمایند.  ضمناً پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.

4-  ثبت نام در ساعات کم ترافیک، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود.

      شایان ذکر است که در صورت وجود اشکال در مرحله ثبت نام، مانند واضح نبودن عکس ارسالی توسط داوطلب، اطلاع رسانی لازم از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه معرفی شده از سوی داوطلب یا برقراری تماس تلفنی، برای ویرایش اطلاعات در موعد مقرر به عمل خواهد آمد (تاریخ مربوط به ویرایش اطلاعات متعاقباً به اطلاع داوطلبان رسانیده خواهد شد).  در صورت بی توجهی به پیامک ارسالی و این موضوع، مسؤولیت تبعات آن به عهده داوطلب می باشد.

      یادآوری می نماید ویرایش و تغییر دادن اطلاعات مربوط به وضعیت ایثارگری به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. داوطلبان محترم دقت کافی و لازم را در این موارد و به هنگام ثبت نام به عمل آورند.

5-  مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.

تذکر: داوطلبان محترم در صورت درج اشتباه اطلاعات شخصی در مرحله ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر  می توانند با شماره تلفن مجری آزمون ، مربوط به شرکت انتخابی خود ، مندرج در جدول «ز» تماس حاصل نمایند . متذکر می شود  که ویرایش اطلاعات، فقط در زمان مقرر امکان پذیر خواهد بود.

 

ه) راهنما و نحوه ثبت نام :

1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید. 2- هنگام درج اطلاعات، کلید Caps Lock صفحه کلید خاموش باشد. 3- از زدن کلید (Enter)   در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله(Space)  استفاده نمایید.4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است. 5- کد ملی خود را به صورت کامل ( با درج صفر) ‌و بدون خط تیره وارد نمایید. 6- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)‌، با فرمت JPG و با حجم حداکثر40 کیلوبایت استفاده نمایید. عکس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.  7- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً‌ امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.8- فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و با 5 رقم می باشد را به دلخواه تکمیل نموده وآن را به دقت یادداشت کرده یابه خاطر بسپارید. در صورت فراموش کردن کد رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید کد رهگیری خود را بازیابی نمایید، لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید. 9- پس از اتمام مراحل ثبت نام و کامل شدن آن،  به منظور ثبت دقیق اطلاعات از دکمه خروج استفاده نمایید.

 و) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:

1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی فوق الذکر از تاریخ 28/08/93 انجام خواهد پذیرفت.

2- آزمون در روز جمعه مورخ 30/08/93  در محل هایی که آدرس آنها در زمان ارائه کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد. شهر محل برگزاری آزمون مربوط به هر شرکت در جدول « ز » ذکر شده است.

3-  در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی لازم از طریق همین پایگاه اینترنتی به عمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهی یافتن ، رعایت و انجام آن ها می باشند.

4 – ارائه کارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روی کاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.

موارد قابل توجه:

1-     به امتیاز مکتسبه کارکنان قراردادی، کارگری و کارکنان طرح های عمرانی شاغل در صنعت آب و برق در هر یک از مراحل آزمون به میزان هر سال خدمت 2 درصد و حداکثر 20 درصد کل امتیاز آزمون، مشروط بر ارائه سابقه بیمه معتبر اضافه می گردد. واجدین شرایط بایستی ضمن مراجعه به لینک زیر و چاپ فرم مربوط، نسبت به اخذ تأییدیه سابقه کار در شرکت ذیربط اقدام نموده و فرم تکمیل شده را به همراه گواهی پرداخت حق بیمه، مربوط به همان سابقه اشتغال که از شعبه سازمان تأمین اجتماعی، ممهور به مهر و امضاء دریافت می نمایند، نزد خود نگهداری کرده و در صورت اعلام و درخواست، ضروری است مدارک فوق را ظرف مدت 48 ساعت به مجری آزمون، مربوط به شرکت انتخابی خود (جدول «ز») تحویل نموده و رسید دریافت نمایند.

تذکر: به لحاظ لزوم آماده سازی به موقع نتایج نهایی آزمون، در صورت عدم ارائه مستندات فوق در مهلت مقرر؛ موضوع استفاده از امتیاز مربوط منتفی بوده و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

برای مشاهده و چاپ فرم درخواست سابقه کار اینجا کلیک کنید.

2-     انتخاب افراد پذیرفته شده (کسانی که حد نصاب لازم را کسب نموده اند ) در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به ترتیب با بومی شهرستان، بومی استان و داطلب غیربومی می باشد.

توضیح 1- در سایر مناطق در شرایط یکسان داوطلب بومی اولویت دارد.

توضیح 2- بومی به فردی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:

الف)محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدائی،راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته در استان مورد تقاضا طی شده باشد.

ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) و یا محل سکونت کنونی آنان ( در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد.

د) فرزندان و همسر کارکنان رسمی ، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات «کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران» به استان مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده اند.

هـ) به آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاه های اجرایی استان مورد تقاضا برای استخدام با پرداخت حق بیمه داشته باشند.

و) همسر و فرزندان افراد بومی ساکن در استان.

توضیح 3- داوطلبان موضوع این بند چنانچه در ردیف معرفی شدگان برای مصاحبه قرار گیرند، بایستی مدارک لازم دال بر بومی بودن را در زمان بررسی مدارک ارائه نمایند.در غیر این صورت حذف خواهند شد.

3-   در هر یک از رشته‌های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول نیازهای استخدامی) صرفاً فارغ‌التحصیلان همان رشته و گرایش می‌توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته‌ها یا گرایش‌ها امکان‌پذیر نمی ­باشد. در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.

4-      پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع، رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد. مسؤولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.  

5-   مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون ( حداکثر دو ماه پس از اعلام نتیجه ) می بایست به تائید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .                         

6-      دارندگان مدرک تحصیلی معادل، صادره از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و سازمان مذکور برای آنان گواهینامه مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تحصیلی با ارزش علمی صادر نموده، به شرط رعایت کلیه شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه مجاز به ثبت نام در آزمون می باشند.    

7-      قبولی در آزمون به منزله استخدام قطعی نمی‌باشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه‌، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینـه از مراکز ذیصـلاح نیز الزامی می‌باشـد.

8-      پذیرفته‌ شدگان نهایی می‌بایستی آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهر‌های استان حوزه فعالیت شرکت که در جدول نیاز های استخدامی  تعیین شده است را داشتـه باشند و موظف به سپردن ده (10 ) سال تعهد خدمتی به صورت محضری در رشته شغلی و محل خدمت تعیین شده به شرکت می باشند.

9-      در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً برای یک رشته شغلی در شرکت مورد نظر خود ثبت نام نماید.                                                                                                                                                  

ز)‌ جدول مشخصات شرکت ها و مجریان آزمون:

برای مشاهده مشخصات و جزئیات شرکتها و مجریان آزمون اینجا کلیک نمائید .

 

برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت نیرو اینجا کلیک کنید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پدرام 18 - آبان‌ماه - 1393 ساعت 14:43

من اگر دیپلم داشته فقط باشم اما کار فعالیتی در پایگاه با داشتن حکم داشته باشم می تونم استخدام بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد