همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

چگونگی افزایش حقوق ها و دریافت نقدی داراییهای آزاد شده


محمدباقر نوبخت با بیان اینکه مذاکرات هسته ای در وین در جهت استمرار وضع موجود است و آن را گامی به جلو می دانیم افزود : فرق آزادسازی این دوره از منابع کشور در دریافت آن به صورت نقد و اسکناس است.

وی با اشاره به اینکه 700 میلیون دلار هرماه آزاد خواهد شد،افزود : قبل از این منابع فروش نفت محدودیت داشت و فقط برای کالاهای اساسی و دارو داده می شد.

نوبخت تاکید کرد : تاخیر اخیر هم به همین دلیل و برای نقددریافت کردن این داراییها بوده است.

سخنگوی دولت درباره تاثیر مذاکرات وین بر اقتصاد کشور افزود : موانع موجود بر سر مذاکرات حل شده و ارزیابی ما نه منفی و نه خیلی خوشبینانه است.

وی درخصوص اصلاح قانون بخشی از مقررات دولت و اختصاص یک درصد درآمدها به ورزش نیز گفت : منابع موردنیاز در ردیف های مستمر و دائمی به وزارت ورزش و جوانان پرداخت می شود و ما برداشتن یک درصد از جایی و پرداخت به جایی دیگر را در بودجه ریزی مناسب نمی دانیم.

وی درخصوص بودجه عملیاتی نیز گفت : بودجه همه دستگاه ها عملیاتی است و باید قیمت تمام شده را حساب کنیم اما بودجه برخی دستگاه ها را نمی شود با قیمت تمام شده حساب کرد.

نوبخت همچنین راستا به افزایش حقوق کلیه کارکنان دولت در سال آینده اشاره کرد و گفت: حقوق تمامی کارکنان دولت در سال 94 مطابق با افزایش نرخ تورم افزایش می یابد. (واحد مرکزی خبر)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد