همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کمبود نیرو دودی که به چشم 40 هزار ورزشکار چهارمحال و بختیاری می‌رود


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:
کمبود نیرو دودی که به چشم 40 هزار ورزشکار چهارمحال و بختیاری می‌رود
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: کمبود نیرو در ادارات ورزش و جوانان این استان و عدم توانایی برای پاسخگویی به ورزشکاران دودی است که به چشم 40 هزار ورزشکار این استان می‌رود.
عبدالرحمن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در کنار محدودیت‌های مالی و اعتباری از بزرگ‌ترین مشکلات پیش‌روی جامعه ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری است که نیاز است مسئولان به این امر توجه ویژه داشته باشند.
وی افزود: بیش از 50 درصد از پست‌های اداره‌کل ورزش وجوانان این استان بلاتصدی است و وضعیت نیروی انسانی این اداره‌کل در سراسر استان به هیچ عنوان جوابگوی نیاز ورزشکاران نیست.
قاسمی کمبود نیرو در شهرستان‌ها را مهم‌ترین موضوع در دیدارهای شهرستانی با مردم عنوان و افزود: در هفت دوره سفر شهرستانی و دیداری که با مردم خوب این استان در سه ماهه اخیر داشتیم کمبود نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان مهم‌ترین مشکل مردم در پیگیری مسائل ورزشی بود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ادارات این مجموعه در بعضی از شهرستان‌ها با یک نیرو در حال فعالیت هستند که این موضوع باعث عدم توانایی مجموعه ورزش و جوانان در رابطه با جوابگویی به نیازهای ورزشکاران می‌شود.
این مسئول با اشاره به برگزاری مصاحبه تخصصی سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 92 افزود: با استخدام پذیرفته‌شدگان این مصاحبه بخشی از کمبود نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان این استان تامین خواهد شد.
وی گفت: در این مصاحبه از 26 نفر 11 نفر برای استخدام در اداره ورزش و جوانان پذیرفته شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از بهبود وضعیت تامین نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان این استان خبر داد و گفت: باید برای ارتقاء و بهبود کیفیت کاری از نیروهای جوان و متخصص استفاده کرد.
وی از بکارگیری 16 نیرو در ادارات ورزش و جوانان استان تا پایان سال‌جاری نیز خبر داد و گفت: این افراد سال گذشته مراحل گزینشی خود را سپری کرده‌اند که با تامین بودجه، تا پایان سال‌جاری به جمع خانواده ورزش و جوانان اضافه خواهند شد.
قاسمی بیان کرد: افراد پذیرفته شده در مصاحبه تخصصی سال گذشته در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های لردگان، اردل، شهرستان بروجن، فارسان و کوهرنگ بکارگیری خواهند شد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علی‌رغم جذب این تعداد نیرو در سال‌جاری باز هم کمبود نیروی انسانی این مجموعه حل نخواهد شد و می‌طلبد مسئولان این استان با توجه به تاثیر ورزش در جامعه و لزوم جوابگویی نیازهای قشر عظیم جوانان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مجموعه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
وی گفت: با وجود تمامی این مشکلات ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رشته‌های مختلف به خصوص ورزش‌های انفرادی توانسته‌اند در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند و بارها پرچم سه‌ رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند.
قاسمی گفت: در این استان استعدادهای ورزشی زیادی وجود دارد که در صورت توجه بیشتر و فراهم کردن شرایط و امکانات کار در آینده‌ای نزدیک بیشتر از آن‌ها در سطح ملی و بین‌المللی خواهیم شنید.
وی ادامه داد: در حال حاضر ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری در بیشتر رشته‌ها در اردوهای تیم ملی حضور دارند که این نشان از توانایی‌های ورزشکاران این استان است.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام زیادی در مناطق مختلف این استان وجود دارد که در صورت تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها بسیاری از مشکلات ورزشکاران در این زمینه برطرف خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد