همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سامانه جدید املاک

سامانه جدید املاک

کاربران گرامی، در راستای بهبود عملکرد سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور با ورود به سامانه جدید می توانید اقدام به انجام امور خود در این سامانه نمایید. همچنین توجه فرمایید ورود به سامانه جدید صرفاً با امضای دیجیتال معتبر امکان پذیر خواهد بود. جهت ورود به سامانه لطفاً راهنمای ورود با امضای دیجیتال را به طور کامل مطالعه نمایید.

معرفی سیستم

 سیستم حاضر با هدف شفاف‌سازی اطلاعات معاملات املاک و مستغلات کشور و در راستای ساماندهی امور مسکن، بصورت یکپارچه‌ با سایر سیستم‌های این حوزه طراحی و پیاده سازی گردیده است. این سیستم در مرحله اول بصورت پایلوت در منطقه شمیرانات در آذرماه سال 1387 به بهره برداری رسیده است.

اخبار (آرشیو)









اطلاعیه مهم (آرشیو)

آئین نامه اجرایی ثبت قراردادهای خاص در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور ابلاغ شد.(مهم)

با توجه به الزام کد رهگیری برای صدور مفاصا حساب مالیاتی برای کلیه قرارداهای نقل و انتقال املاک و مستغلات کشور و وجود ابهاماتی در جهت ثبت و صدور کد رهگیری برای قراردادهای خاص، به شرح زیر دستورالعمل اجرایی ثبت اینگونه قراردادها توسط مشاورین املاک مجاز عضو سامانه جهت اقدام لازم اعلام میگردد. ادامه...

اطلاعیه مهم

تصویب نامه هیأت محترم وزیران (مهم) وزیران عضو کارگروه مسکن به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران موارد ذیل را در خصوص طرح ساماندهی معاملات املاک و مستغلات کشور تصویب نمودند ادامه...

اطلاعیه مهم

قابل توجه کلیه مشاورین املاک دارای پروانه کسب سراسر کشور
تعداد قراردادهای ثبت شده و دارای کد رهگیری در سامانه، مبنای محاسبه مالیات بر مشاغل مشاورین املاک نمی‌باشد. چرا که این مالیات بر اساس توافق و تصمیم مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های مشاورین املاک محاسبه می‌گردد.


فهرست شرکتهای مجاز ارائه خدمات رایانه ای به مشاورین املاک کشور

کلیه مشاورین املاک کشور که به هر دلیل امکان درج اطلاعات ثبت نام و قراردادهای خود در این سیستم را ندارند، می توانند با مراجعه به این شرکتها اقدام به درج اطلاعات نمایند. نرخ تعرفه خدمات قابل ارائه شرکتها به صورت متمرکز تعیین شده و هیچیک از شرکتها حق دریافت مبالغ بیشتر از مشاورین املاک را ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد