همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فرماندار بروجرد: آمار 50 درصد بیکاری در بروجرد غیر قابل تحمل است


  فرماندار بروجرد با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات در این شهرستان، گفت: مسئولان دستگاه‎های مختلف تا پایان سالمسلم پورقاسیمان در خصوص تعیین تکلیف پروژه‎های چند ساله اقدام کنند.به گزارش فارس، مسلم پورقاسیمان در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: برخی پروژه‎های نیمه کاره ماهیت و توجیه اقتصادی خود را از دست داده‎اند و در برخی دیگر نیز صرف هزینه‎های مجدد مقرون به صرفه نبوده و توجیه ندارد. وی افزود: مسئولان در مدت باقی مانده از سال با نیازسنجی اعتبار لازم به منظور تکمیل و بهره‎برداری از پروژه‎های نیمه تمام، از طریق مسئولان استانی و یا کشوری به منظور تخصیص اعتبار استانی یا ملی در این راستا اقدام کرده و از حجم پروژه‎های نیمه تمام بکاهند.

 

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات مورد نیاز قابل جذب بوده و می‎توان از این طریق پروژه‎های زیادی را به بهره‎برداری رساند.


این مقام مسئول گفت: همچنین دستگاه‎های فعال در بخش خصوصی نیز با تسهیل مراحل کاری پروژه‎های خصوصی و رفع موانع موجود پیش روی آنها در این باره اهتمام ورزند.


وی با اشاره به آمار بالا و نگران کننده بیکاری در شهرستان بروجرد که به مرز 50 درصد رسیده است، تاکید کرد: این آمار غیر قابل تحمل است.


معاون استاندار و فرماندار بروجرد اضافه کرد: دولتمردان و مسئولان دستگاه‎های اجرایی در راستای حل مشکلات مردم و تحقق این خواسته به حق آنها تلاش کرده و به آن جامه عمل بپوشانند.


پورقاسمیان با اشاره به رتبه اول امنیت لرستان در بین دیگر نقاط کشور، افزود: بروجرد نیز در میان شهرستان‌های استان، از امنیت بالاتری برخوردار است که تحقق این مهم در سایه فرهنگ غنی آن محقق شده است.

وی با اشاره به وجود مشکلات عدیده و طاقت فرسا در شهرستان بروجرد، ادامه داد: در جلساتی با نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع آنها تلاش شده است.


فرماندار بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تا پایان امسال هیچ واحدی حق تعدیل و اخراج نیرو ندارد، تصریح کرد: با واحدهایی که به بهانه‌های مختلف اقدام به تعدیل نیرو کنند، برخورد می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد