همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کارت و زمان‌ برگزاری سومین آزمون جامع مدیریت بحران – پژوهشگاه شاخص پژوه دی ماه 1393

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون جامع سطح بندی اشخاص حقیقی و حقوقی در حوزه مدیریت بحران های طبیعی می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز پنج‌شنبه مورخ 25/10/93 منحصراً در شهر اصفهان برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 23/10/93 بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری یا نام و نام‌خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه نماید.
چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود داشته باشند می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 24/10/93 صبح از ساعت 8/00 تا 12/00 و بعدازظهر از ساعت 14/00 تا 17/00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده توزیع کارت مستقر در باجه رفع نقص به آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان، بلوار ابن‌سینا، روبروی ساختمان شماره 3، دانشکده علوم پزشکی، پژوهشگاه شاخص‌پژوه مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.
پژوهشگاه شاخص پژوه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد