همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ارائه بیش از 10 میلیون نفر ساعت آموزش در بخش خصوصی در استان فارس

  ارائه بیش از 10 میلیون نفر ساعت آموزش در بخش خصوصی در استان فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس، در نه ماهه سال جاری 10میلیون و 244 هزار نفر ساعت آموزش در آموزشگاه های آزاد سطح استان صورت پذیرفته است.

محمد عرفانمهر رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد استان گفت: در استان فارس حدود 1100 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای به ثبت رسیده که از این تعداد 790 آموزشگاه به صورت فعال در بیش از 600حرفه مهارتی مشغول آموزش هستند.

وی اظهار کرد: از میان آموزشگاه های آزاد فعال در استان فارس در حدود 50 درصد در شهر شیراز و بقیه آموزشگاه های آزاد در سایر شهرستان های استان فارس فعالیت دارند.

عرفانمهر با اشاره به رشته های مورد اقبال هنرجویان فنی و حرفه ای گفت: رشته های عمران، کامپیوتر، مراقبت و زیبایی و خیاطی از میان رشته های فنی و حرفه ای بیشتر مورد استقبال هنرجویان در استان فارس قرار دارد.

وی بیان کرد: آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در استان فارس به صورت دوره ای به طور متوسط چهار بار در سال توسط بازرسان این اداره کل مورد ارزیابی مداوم و مستمر قرار می گیرند.

ایشان افزود: در بازرسی های صورت گرفته مسائلی از قبیل نحوه آموزش مربیان، تجهیزات آموزشگاه، مکان آموزش و ساعات برگزاری کلاسها مورد بررسی قرار می گیرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در گذشته 5 درصد آموزش ها در قالب آموزش های فنی، صنعتی و کشاورزی ارائه می شده اما در حال حاضر سهم این آموزش ها به 25 درصد افزایش یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد