همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بزرگترین کلینیک دندانپزشکی خاورمیانه به همت دانشگاه آزاد بروجرد افتتاح می شود

معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از افتتاح بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور به همت دانشگاه آزاد اسلامی در بروجرد خبر داد.
 
 مهرابی در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و اعضای مجمع خیرین سلامت بروجرد از کلینیک دندانپزشکی بروجرد اظهار داشت: برای پیشبرد پروژه های مربوط به بهداشت و درمان انجمن خیرین سلامت بروجرد به همراه دانشگاه علوم پزشکی لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برای اولین بار یک کارگروه مشترک تشکیل داده اند.
 
وی افزود: تکمیل کادر درمانی بنیاد بیماران خاص و کلینیک دندانپزشکی بروجرد از اهداف این کارگروه مشترک است.

معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحدبروجرد ادامه داد: کلینیک دندانپزشکی بزرگترین دانشکده دندانپزشکی در خاورمیانه محسوب می شود که ساختمان آن تاکنون بطور ۱۰۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
مهرابی تصریح کرد: این دانشکده در زیربنای شش هزار و ۷۰۰ مترمربع در مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ساخته شده است.
 
وی گفت: این دانشکده با آخرین تجهیزات روز دنیا و ۲۲۰ یونیت دندانپزشکی با هزینه ۲۰ میلیارد تومان در آینده ای نه چندان دور به بهره برداری خواهد رسید.
 
دکتر مهرابی اظهار داشت: کلینیک دندانپزشکی بروجرد در پنج طبقه ساخته شده است که ۴۰ نیروی کارشناس و ۱۴ متخصص در آن بکار گرفته خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد