همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شکایت هزار و 208 نفر از آزمون استخدامی نهاد کتابخانه عمومی



دبیر کمیته بررسی شکایات آزمون سال 91 نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: مهلت ثبت‏ شکایت از آزمون استخدامی سال1391 این نهاد روز دوشنبه بیست و دوم دی ماه پایان رسید و 1208 نفر شکایت خود را در سامانه ویژه این موضوع ثبت کردند.
  به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا،نخستین جلسه بررسی شکایات با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور برگزار می شود.
دبیرکمیته بررسی شکایات آزمون سال 91 نهاد در یادداشتی از تشکیل نخستین جلسه بررسی شکایات در روز دوشنبه بیست و نهم دی ماه با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
امین متولیان افزود: بر اساس گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، متولیان در ادامه این یادداشت یادآور شد که طبق آمارهای کلی و اولیه استخراج شده از سامانه، استان گیلان کمترین تعداد شکایت (4 نفر) و استان های آذربایجان شرقی و اصفهان بیشترین تعداد شاکیان و معترضان (109نفر) را دارند.
در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: 2/32 درصد از معترضان ، به نتیجه آزمون علمی اعتراض کرده اند؛ 2/2 درصد اعلام کرده اند در آزمون پذیرفته شده اما به مصاحبه دعوت نشده اند؛ 7/7 درصد گفته اند که پس از مصاحبه به دلیل تغییر شرایط آزمون بکارگیری نشده اند و 1/49 درصد از شاکیان آزمون اعلام کرده اند که به مصاحبه دعوت شده اما به کار گرفته نشده اند؛ 8/8 درصد نیز گزینه سایر موارد را انتخاب کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد