همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز ثبت نام چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در سال جاری


 

 

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد:

آغاز ثبت نام چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در سال جاری

 ثبت نام چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت 8 صبح امروز، چهارشنبه مورخ   24/10/1393 آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 3/11/1393 ادامه می یابد.

به گزارش پیک مهارت آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دکتر کورش پرند، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس این سازمان با اعلام این خبر بیان داشت: چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ یک اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

دکتر کورش پرند درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در چهارمین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال 1393  بیان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با  اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند. داوطلبین شرکت در این آزمون ها  می توانند  از تاریخ 27/11/93  تا تاریخ 29/11/93 با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir  و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های 32519616-026 ،32519727-026 و 32522136- 026و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.



. روش دوم :

  • برای خرید کارت اعتباری لازم است ابتدا از وجود حرفه مورد نظر اطمینان حاصل نمایید و سپس با توجه به خوشه حرفه مورد نظر اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام نمایید .(در صورت عدم تطابق خوشه کارت اعتباری با حرفه مورد نظر ، شما قادر به انتخاب این حرفه در فرایند ثبت نام نخواهید بود)

  • برای این منظور مرحله آزمونی که می خواهید در آن ثبت نام نمایید را انتخاب نمایید و سپس با انتخاب حرفه مورد نظر بر روی خرید کارت کلیک نمایید.

ردیف مرحله آزمون بازه مشاهده حرفه
1۹۳ ادواری مرحله چهارم1393/10/24 تا 1393/11/09

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد