همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پرداخت وام ضروری به بیش از 85 هزار بازنشسته

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد
پرداخت وام ضروری به بیش از 85 هزار بازنشسته
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری به بیش از 85 هزار بازنشسته خبر داد و گفت: برای ارائه وام ضروری به بازنشستگان مراسم قرعه کشی برگزار شده است و این مبلغ به حساب فرد واریز خواهد شد.
محمود اسلامیان  در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره پرداخت وام ضروری بانشستگان اظهار کرد: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده پیش بینی می شود، امسال 200 هزار بازنشسته واجد شرایط بتوانند وام ضروری تا سقف 20میلیون ریال را دریافت کنند که تاکنون 85 هزارو 500 نفر این وام را دریافت کرده‌اند.
وی در ادامه با بیان این مطلب که اگر اعتبارات در این راستا تامین شود مابقی بازنشستگان این وام را دریافت خواهند کرد، ادامه داد: برای ارائه وام ضروری به بازنشستگان مراسم قرعه کشی برگزار شده است و این مبلغ به حساب فرد واریز خواهد شد، به طوری که می توان گفت اقساط این وام 36 ماهه و بهره آن 4 درصد است.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در خاتمه  با اشاره به ارسال پیامکی مبتی بر تعلق گرفتن این وام به افرادی که نام آن‌ها در قرعه کشی مشخص شده است، گفت: افرادی که مشمول دریافت این وام شده اند، بلافاصله بعد از ارسال پیامک باید حساب خود را چک کنند، زیرا که این مبلغ به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد