همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی تهران سال93


 

تکمیل ظرفیت کدرشته محل های تحصیلی متمرکز دارای شرایط خاص دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی تهران که ظرفیت پذیرش آن در آزمون سراسری سال 1393 تکمیل نشده است

 بدین ‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی تهران آزمون سراسری سال 1393 می‌رساند، براساس درخواست و اعلام نیاز وزارت آموزش و پرورش، تکمیل ظرفیت اینگونه رشته‌ها از میان داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی با انتخاب یکی از کدرشته‌های دانشگاه فرهنگیان علاقمندی خود را به تحصیل در رشته‌های تحصیلی متمرکز دارای شرایط‌خاص دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران اعلام نموده‌اند و در کدرشته های بعد از کدرشته انتخابی دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده و یا در هیچ یک از رشته های انتخابی پذیرفته نشده باشند و فهرست اسامی آنان به همراه این اطلاعیه در سایت سازمان درج شده است، درظرفیت های خالی به صورت محدود مطابق ضوابط ذیل صورت می‌پذیرد و پذیرش دانشجو در این مرحله براساس شرایط و ضوابط اختصاصی و دامنه پذیرش مندرج در ستون توضیحات جداول در دفترچه‌ راهنمای شماره (2) آزمون سراسری و جدول ظرفیت پذیرش در هر کدرشته محل که در روز مصاحبه دراختیارداوطلبان قرارخواهدگرفت، انجام خواهد شد.

1- دارابودن شرایط وضوابط عمومی واختصاصی آزمون سراسری سال 1393 و شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش مندرج در دفترچه شماره (2) راهنمای انتخاب رشته ازجمله : داشتن نمره علمی کل 6500 و بالاتر درزیرگروه مربوط - داشتن حداکثرسن22سال تمام دربدو ورود به دانشگاه ( متولدین1/7/1371 به بعد). - داشتن حداقل معدل کل 15 دردوره متوسطه‌ی دوم ( پایه های اول- دوم سوم) - بومی بودن داوطلب در هرکدرشته محل مربوط بر اساس ملاک های تعیین شده در دفترچه شماره (2) آزمون.- داشتن سلامت روانی و جسمانی لازم ازجمله  دارا بودن قد و وزن مناسب (حداقل قد برای داوطلبان مرد 160 و برای داوطلبان زن 155 سانتی متر) - داوطلبان دقت نمایند از لحاظ مقررات نظام وظیفه عمومی، منعی برای ادامه تحصیل درقبولی جدید نداشته باشند. 
2- مطابق شرایط مندرج در بند (1)، تشخیص واجد شرایط بودن داوطلب، منوط به ارائه اصل مدارک و مستندات لازم توسط داوطلب و بررسی و تایید کارشناسان حوزه مربوط در مرکز مجری مصاحبه ( در مهلت مقرر) می‌باشد. تاکید می‌شود چنانچه داوطلبی واجد شرایط فوق‌الذکر نباشد، از فرآیند انجام مصاحبه تخصصی حذف خواهد شد. 
3- داوطلب در زمان انجام مصاحبه تخصصی – علمی و بررسی صلاحیت‌های عمومی، نباید رابطۀ استخدامی یا تعهد خدمت به نهادها و سازمان‌های دولتی وغیردولتی داشته باشد، بدیهی است چنانچه داوطلبی دارای تعهد باشد قبولی وی در هر مرحله از تحصیل و یا اشتغال، لغو و حسب مورد، مکلف به پرداخت خسارت می‌باشد.
4- قبول‌شدگان رشته‌های دارای شرایط خاص دانشگاه شاهد، رشته فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه شهید مطهری، رشته داروسازی ‌دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ا.. ( عج)، مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو وابسته به دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه، واحد بین المللی پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف وکلیه کدرشته‌های تحصیلی متمرکز و نیمه‌متمرکز دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ـ تهران و..، مجاز به شرکت در این مرحله نمی باشند.  
5- در هر یک از کدرشته محل‌ها با در نظر گرفتن گروه آزمایشی، دعوت به مصاحبه و سایر مراحل گزینش مشروط به اظهار علاقه داوطلب و براساس بالاترین نمره علمی کسب شده در گروه آزمایشی مربوط، انجام خواهد شد. 
6- مصاحبه از داوطلبانی که واجد شرایط بندهای این اطلاعیه بوده و اسامی آنان در سایت سازمان اعلام شده است، صرفاً برای رشته محل های دارای ظرفیت خالی به عمل خواهد آمد.
7- بررسی صلاحیت‌های عمومی توسط هسته‌های گزینش استان پس از اتمام مصاحبه تخصصی و در صورت تایید صلاحیت‌های تخصصی – علمی داوطلبان انجام خواهد شد.
8- عدم حضور داوطلب در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش به هردلیل، به منزله انصراف از مراحل مذکور تلقی می‌گردد و مسئولیت آن صرفاً به عهده داوطلب خواهد بود.
9- جهت شرکت در مصاحبه همراه داشتن اصل و تصویر مدارک (کارت ملی- شناسنامه- دفترچه درمانی- دیپلم و یا گواهی تأیید شده که معدل کل در آن قید شده است) و یک قطعه عکس4×3 که درسال جاری گرفته شده الزامی است. (ترجیحاً عکسی که موقع ثبت‌نام در آزمون از طریق پست الکترونیکی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده است)
10- معرفی داوطلب یا موفقیت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی به منزله قبولی نهایی فرد تلقی نمی‌گردد، بلکه داوطلب باید در گزینش نهایی که براساس ضوابط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گردد، در مقایسه با سایر داوطلبان و با توجه به ظرفیتهای خالی مانده در هر کدرشته محل دارای نمره علمی نهایی نیز باشد.
11- داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل‌های دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیرشهیدرجایی در مرحله تکمیل ظرفیت قرار گیرند، برابر ضوابط اعلام شده قبولی آنان در رشته متمرکز و نیمه‌متمرکز سایر دانشگاه‌ها لغو و منحصراً می‌بایست در رشته پذیرفته‌شده مرحله تکمیل ظرفیت ( قبولی جدید) ثبت‌نام نموده و ادامه تحصیل دهند. 
12- تغییر رشته و گرایش، تغییر اولویت انتخابی، دوره تحصیلی، انتقال و یا جابه‌جایی در بین دانشگاهها در تمام دوران تحصیل تحت هیچ شرایطی امکان‌پذیر نخواهد بود.
13- داوطلبان می‌بایست در زمان انجام مصاحبه تخصصی، نسبت به انتخاب رشته محل (حداکثر 3 کدرشته محل) اقدام نمایند. 
14- محل تحصیل پذیرفته‌شدگان پس از ثبت‌نام قطعی، توسط پردیس‌ها در واحدهای تابعه (سطح استان) تعیین خواهد شد.
تبصره : جابه‌جایی محل تحصیل پذیرفته‌شدگان در بین پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان مطابق ضوابط و مقررات مربوط و با اطلاع قبلی به اداره کل آموزش وپرورش سهمیه خدمتی، در اختیار سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان می‌باشد.
15- از داوطلبان معرفی شده درخواست می‏شود جهت انجام مصاحبه علمی - تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی صرفاً در روز و تاریخ تعیین شده با توجه به استان بومی مراکز مجری مصاحبه (به آدرس مندرج در جدول شماره 1 ذیل این اطلاعیه) و هسته‌های گزینش در محدوده زمانی یکشنبه 26/11/93 الی پنجشنبه 30/11/93 مراجعه نمایند. بدیهی است بعد از اتمام مهلت مقرر انجام مصاحبه تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود .
16- انجام مصاحبه تخصصی – علمی حداکثر تا تاریخ 30/11/1393 صورت می‌پذیرد. شایان ذکر است که پس از اتمام مهلت مقرر، دعوت به انجام مصاحبه و یا مراجعه برای انجام مصاحبه موضوعیت ندارد.
17- لازم به تاکید است پذیرفته‌شدگان نهایی در این مرحله، از پذیرش در رشته‌های دوره روزانه آزمون سراسری سال 1394 محروم خواهند شد.
18- در پایان کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به همراه این اطلاعیه در سایت سازمان درج شده است و واجد شرایط می باشند می‌توانند در صورت علاقمندی به رشته‌های مزبور موضوع را از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان و یا مراکز مجری مصاحبه در مهلت مقرر (حداکثر تا تاریخ 30/11/1393)، پیگیری نمایند.
 
مشاهده فهرست اسامی
(الف تا ث)
 (ج تا ژ) 
 (س تا گ)
(ل تا ی) 
 
 
 

نظرات 8 + ارسال نظر
احمدی 19 - مهر‌ماه - 1394 ساعت 10:24

باسلام میخواستم بدونم تکمیل ظرفیت فرهنگیان سال 93 پی کی میخواد اعلام بشه؟؟؟؟ لطفا جواب رو به ایمیلم بفرستین باتشکر

زهرا 12 - اسفند‌ماه - 1393 ساعت 10:01

باعرض سلام وخسته نباشید.میخواستم بپرسم نتایج کی میاد پس.یعنی واااقعا راست بوده ک فقط ۳تاظزفیت داشتن.ما۱۶۰نفر بودیم پ فقط ۳تا ظزفیت اونم کرماانشاه=-O:-\

mohammad 9 - اسفند‌ماه - 1393 ساعت 10:57

با سلام نتیجه ی مصاحبه ی دانشگاه فر هنگیان کی می اد یا تو سال های کذشته تو این مرحله معمولا کی می اومد

سلام
روی سایت سنجش و سپس در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد
از دانشگاه خود نیز جویا شوید

پیمان 7 - اسفند‌ماه - 1393 ساعت 17:14 http://ejtemaeishiraz.tk

با سلام
بنده 27 ام مصاحبه تخصصی دادم
گزینش ما را انجام ندادند

لاله 4 - اسفند‌ماه - 1393 ساعت 13:10

سلام نتایج مصاحبه ی عمومی دانشگاه فرهنگیان کی میاد

سلام با واحد دانشگاه محل مصاحبه خود تماس بگیرید یا در سایت سنجش مراجعه مستمر داشته باشید روی همین سایت همیار آنلاین هم اطلاع رسانی خواهد شد
با تشکر
مدیرسایت

ganagoozahi 1 - اسفند‌ماه - 1393 ساعت 18:39

سلام نتایج تکمیل ظرفیت کی اعلام میشه

Behnam 27 - بهمن‌ماه - 1393 ساعت 10:32

کجا باید مصاحبه رو انجام بدیم؟مگه نمیگه 26تا30؟من 26 رفتم گفتن مصاحبه ای در کار نیس...!!!!

با دانشگاه محل قبولی خود تماس بگیرید
پیگیر باشید

fatemeh 22 - بهمن‌ماه - 1393 ساعت 16:47

کاش یه جایی اعلام میشد که در چه رشته های تکمیل ظرفیت دادن دانشگاه رجایی و فرهنگیان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد