همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

معاون وزیر راه: بیش از 17 هزار راهدار سختی کار می گیرند


  

معاون وزیر راه: بیش از 17 هزار راهدار سختی کار می گیرند
معاون توسعه و مدیریت وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: پس از 16 سال پیگیری بیش از 17 هزار راهدار که هم اکنون نگهداری راهها را برعهده دارند، سختی کار می گیرند.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، سیدسعید سیدعلایی از ابلاغ دستوری در راستای رفع سختی کار 17 هزار راهدار کشور به تمام استان‎ها برای اجرا خبر داد و گفت: فوق العاده ویژه 35 درصدی به کارکنان راه و شهرسازی در آینده نزدیک پرداخت می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی خدمت به نظام را موهبتی الهی برشمرد و تصریح کرد: کارگزاران نظام و دولت همواره باید پاسدار این نعمت باشند و باید با خدمت بی‏ منت به مردم و با تلاش در راستای رفع مشکلات قدردان آن باشند.
وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون تحول عظیمی در حوزه راه‎های کشور ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: راه های کشور با 229 هزار کیلومتر بیش از 200 هزار میلیارد تومان ارزش دارند که از این میزان 75 درصد ترافیک راهها در 43 هزار کیلومتر راه شریانی پر تردد کشور انجام می شود.
سیدعلایی با اشاره به سختی کار راهداران و مشکلات آنان، افزود: روز گذشته دستوری در راستای رفع سختی کار این قشر زحمتکش و رسیدگی به امور آنان به تمام استان‎ها برای اجرا ابلاغ شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد