همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام نیروی کار جدید در شهرداری مشهد ممنوع شد

استخدام نیروی کار جدید در شهرداری مشهد ممنوع شد
اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و چابک سازی سازمانی ممنوعیت استخدام یا بکارگیری هرگونه پرسنل جدید در شهرداری مشهد را تصویب کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد صبح دوشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه علنی ممنوعیت استخدام یا بکارگیری هرگونه پرسنل جدید را به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و چابک سازی سازمانی را تصویب کردند.
براساس این مصوبه بکارگیری هرگونه پرسنل جدید در شهرداری مشهد اعم از ستاد، مناطق، سازمان و شرکت های وابسته ممنوع است در موارد ضروری باید در چهارچوب ضوابط و مقررات رسمی و مصوبات شورای اسلامی شهر و معاونت اداری و مالی شهرداری مشهد انجام شود.
محسن انتظاری هروی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این نشست اظهار کرد: چنانچه استخدامی در شهرداری مشهد ضرورت داشت باید از طریق آزمون استخدامی و با توجه به شایسته سالاری اقدام شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد نیز در این نشست اذعان کرد: مشکل بیکاری و اشتغال در سطح کشور و به صورت عمومی در تمامی کلانشهر ها مطرح است و امر پنهانی نیست.
محمد مهدی برادران افزود: لذا شهرداری مشهد براساس نیاز نیروی کار استخدام می کند با توجه به نیاز موجود و حجم کار و سنجشی که انجام شده است یک هزار و ۸۴۲ پست در شهرداری تعریف شده است که باید از طریق آزمون استخدامی و مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد اقدام خواهد شد.
وی بیان کرد: شهرداری مشهد به دنبال ساماندهی شغل‌های مختلف در شهرداری است و امروز بسیاری از فعالیت‌های شهرداری از طریق برون سپاری به شرکت‌های خصوصی انجام شده است در همین راستا نیازی به پرسنل جدید ندارد و بسیاری از شهرداری‌ها از داشتن نیروی مازاد رنج می‌ برند.
دیگر عضو شورای اسلامی در راستای حذف این مصوبه پیشنهاد داد: شهرداری مشهد یک ابر سازمان است که ورودی و خروجی های آن در طول یک سال قابل اهمیت و دارای گستردگی فراوانی است به همین منظور جابجایی نیرو ممکن است باعث خالی ماندن بعضی از پست های کاری در شهرداری شود.
محمد آصفی اضافه کرد: لذا بهتر است این مصوبه تصویب نشده و جایگزین آن ارائه گزارش کارشناسی و منطبق با آن آزمون برگزار شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد