همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سارقان اموال ادارات دولتی بروجرد در دام پلیس افتادند


   روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد گفت: چهار سارق اموال ادارات دولتی و مدارس بروجرد در دام پلیس گرفتار شدند.

سرهنگ علیرضا دلیری در نشست خبری با اصحاب رسانه بروجرد در فرماندهی انتظامی این شهرستان افزود: این سارقان از ادارات و مدارس روستایی بروجرد تجهیزاتی نظیر کامپیوتر سرقت می کردند.

وی اظهار داشت: اموال مسروقه از ادارات آب و فاضلاب، آزمایشگاه خاک شناسی، مدرسه آوای علم شهر بروجرد و مدارس روستاهای گنجینه، اسدخانی و بزازنا سرقت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد افزود: دو نفر مال خر که اموال مسروقه را از سارقان خریداری می کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی در تشریح عملکرد فعالیت های پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: وقوع جرم در شهرستان بروجرد نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ دلیری افزود: تشکیل قرارگاه نوروزی پیشگیری از سرقت در ایام نوروز باعث شد که استان لرستان در کاهش آمار جرم در کشور از رتبه شش به رتبه 19 ارتقا یابد.

وی با اشاره به کشف 104 درصدی جرایم از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار داشت: نزاع دسته جمعی در شهرستان بروجرد به میزان 40 درصد کاهش و کشف سلاح های غیرمجاز به میزان 275 درصد افزایش یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با اشاره به نقش شهروندان در بالا رفتن امنیت اجتماعی افزود: دستگیری مجرمان شهرستان بروجرد با اجرای سه طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی 86 درصد افزایش یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد