همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

رییس صندوق اعتباری هنر نسبت به برقراری مجدد بیمه فعالان قرآنی اطمینان داد

  رییس صندوق اعتباری هنر نسبت به برقراری مجدد بیمه فعالان قرآنی اطمینان داد مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، طی نامه‌ای به معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اطمینان داد که پس از ثبت نام فعالان قرآنی در تارنمای این صندوق نسبت به معرفی مجدد آنان به شعب سازمان تأمین اجتماعی اقدام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد، به نقل از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، طی نامه‌ای به معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اطمینان داد که پس از ثبت نام فعالان قرآنی در تارنمای این صندوق نسبت به معرفی مجدد آنان به شعب سازمان تأمین اجتماعی اقدام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به نگرانی وسیع به وجود آمده ناشی از قطع بیمه تعداد زیادی از فعالان قرآنی در استان‌های مختلف کشور، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، نامه‌ای به معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر کرد.

 

غلامرضا خلیل ارجمندی در این نامه اطمینان داد پس از ثبت نام در تارنمای صندوق اعتباری هنر، نسبت به معرفی مجدد فعالان قرآنی به شعب سازمان تأمین اجتماعی اقدام خواهد شد و هیچ گونه خللی در بیمه این افراد به وجود نخواهد آمد.

 

بنا بر این گزارش غلامرضا خلیل ارجمندی؛ رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر روز دوشنبه 94/1/17 طی نامه‌ای به محمدرضا حشمتی؛ معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهتمام دولت به حمایت از جامعه فعالان حوزه قرآن و عترت، از آمادگی این صندوق برای بیمه تکمیلی فعالان قرآنی در سال 1394 خبر داد.

 

در ادامه این نامه آمده است: در پالایش صورت گرفته بیمه تمامی افرادی که در تارنمای صندوق اعتباری هنر عضو نشده اند و بیمه تأمین اجتماعی صندوق حمایت از هنرمندان می‌باشند به مدت 3 ماه به حالت تعلیق درآمده تا پس از ثبت نام در تارنمای این صندوق نسبت به معرفی مجدد آنها به بیمه تأمین اجتماعی اقدام ‌شود. بر این اساس هیچ گونه خللی در بیمه نامبردگان به وجود نخواهد آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد