همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

۱۸.۹ درصد فارغ التحصیلان کشور بی کارند

کوروش پرند روز گذشته (پنجشنبه) در همایش تدبیر در توسعه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نرخ بیکاری فارغ التحصیلان کشور ۱۸.۹ درصد است، اظهار داشت: از این میزان بیکاری فارغ التحصیلان ۱۲.۹ درصد مرد هستند و ۳۱.۳ درصد زنان هستند.

وی افزود: طرح توانمند سازی فارغ التحصیلان یکی از اقداماتی است که مورد توجه سازمان فنی و حرفه ای قرار گرفته است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان سازمان فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: طرح های مختلفی برای آموزش در راستای ایجاد اشتغال مورد توجه سازمان فنی و حرفه ای شکور قرار گرفته است که یکی از مهمترین آنها توانمند سازی عشایر و روستائیان است.

پرند افزود: طرح هایی که در دستور کار سازمان فنی و حرفه ای قرار گرفته است در راستای تجربه ۳۵ سال در این سازمان برنامه ریزی شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: آموزش برای مشاغل جدید نیز یکی از اقدامات مهم این سازمان در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است در مراکز فنی و حرفه ای سراسر کشور مورد توجه قرار گرفته است.متاسفانه رشته های دانشگاهی متناسب با نیاز بازار کار کشور نیست.

رئیس سازمان سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: در سازمان فنی و حرفه ای طرحی برای توانمند سازی فارغ التحصیلان با تاکید بر اشتغال پایدار در نظر گرفته شده است.(مهر)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد