همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همراه بانک "برداشت بدون کارت" از خودپردازهای بانک صادرات ایران را تسهیل کرد

  همراه بانک "برداشت بدون کارت" از خودپردازهای بانک صادرات ایران را تسهیل کرد

​مجوزهای دریافت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک صادرات ایران در راستای افزایش ضریب ایمنی و امنیت مشتریان تا ٢٤ ساعت اعتبار دارد و مشتری می تواند تا سقف ٢ میلیون ریال به صورت یکجا و یا به دفعات برداشت نماید و یا آن را از طریق تلفن همراه در اختیار فرد دیگری قرار دهد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، دریافت پول نقد بدون کارت و یا ارسال مجوز آن برای سایر افراد توسط مشتریان این بانک با فراگیر شدن درگاه های پرداخت الکترونیکی، جاذبه بیشتری یافته است به نحوی که به مرور دریافت سایر خدمات از این طریق توسعه بیشتری خواهد داشت. در حال حاضر ارائه خدمات بدون کارت در خودپردازهای این بانک با ٣ گزینه مسدود کردن کارت، دریافت شماره شبای حساب و برداشت وجه بدون کارت، عملیاتی است و در آینده نزدیک سایر خدمات از جمله پرداخت قبوض، حق بیمه و غیره به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
بنا بر این گزارش، سرویس "مجوز برداشت بدون کارت از خودپرداز" در سامانه همراه بانک راه اندازی گردیده که با استفاده از این سرویس قادر خواهید بود "مجوز برداشت وجه بدون کارت" را برای شخص دیگری ارسال نمایید. کدهای صادره برای اعطای مجوزهای "برداشت وجه بدون کارت" از طریق همراه بانک اگر تا قبل از ساعت ١٨ اخذ شود تا پایان همان روز کاری و بعد از ساعت مذکور به جهت ضریب ایمنی و امنیت مشتریان تا پایان روز کاری بعد معتبر خواهد بود و شخص ذینفع جهت دریافت وجه به یکی از خودپردازهای بانک صادرات ایران مراجعه نموده و با انتخاب گزینه "عملیات بدون کارت" و درج "رمز" و "کد برداشت" مبلغ مورد نظر را دریافت نماید. چنانچه شخص ذینفع در مدت زمان مقرر وجه مورد نظر را دریافت ننماید مبلغ مربوطه در پایان موعد اعتبار به حساب مبدأ برگشت داده می شود.
گفتنی است، افزایش استقبال مشتریان از همراه بانک صادرات ایران شرایط تسهیل دسترسی به خدمات متنوع بانکی را فراهم آورده است به نحوی که تعداد تراکنش های موفق سامانه همراه بانک صادرات ایران در آذر ماه سال ٩٦ با ١٠٢ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به مرز ٢٣ میلیون تراکنش رسید که رضایت عمومی مشتریان بانک از کارکرد مثبت این سامانه را در پی داشته است. از طریق این سامانه مشتریان بانک صادرات ایران قادر هستند تا در هر ساعت از شبانه روز با صرفه جویی در زمان و هزینه، انواع خدمات بانکی از جمله انتقال وجه، پرداخت اقساط درون و بین بانکی، صدور مجوز برداشت بدون کارت، خدمات صورت حساب، خدمات چک، پرداخت قبوض عمومی، خدمات شارژ سیم کارت و سایر خدمات از جمله اطلاعات شعب، اعلام مفقودی سپهر کارت، دریافت و تغییر رمز حساب، نرخ ارز و ... را از طریق تلفن همراه خود انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد