همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شرکت معتبر آرایشی بهداشتی۸۸/۱۰/۰۲

شرکت معتبر آرایشی بهداشتی

نماینده کمپانی بزرگ و معتبر اریف لیم در تهران...
از شما جوانان فعال و جویای درآمد نامحدود دعوت به همکاری می نماید...
در قوی ترین تیم فروش شرکت ، درکنار افراد متخصص ، یک business جدید با پتانسیل بسیار بالا را شروع کنید.
بدون نیاز به تخصص و سرمایه گذاری خاصی...
برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت حضوری با تلفن 09192118053 ایمان نذری ، مدیر و مشاور فروش و زیبایی شرکت تماس بگیرید.
ما از ابتدا با شما هستیم با آموزشهای فوق حرفه ای...



ارسال آگهی: ‪چهارشنبه، ۲ دی ۱۳۸۸‬
قیمت:


مشخصات آگهی

نام:ایمان نذری
ایمیل:
تلفن: 09192118053
انقضا:‪جمعه، ۲ بهمن ۱۳۸۸‬
موقعیت:تهران
آدرس:سهروردی شمالی


- تفاوت بین دوره ی نیمه حضوری و دوره ی شبانه دانشگاه سراسری را توضیح دهید و همچنین میزان حداکثر شهریه هر دوره در چه حدودی می باشد ؟

  به طور خلاصه در دوره نوبت دوم (شبانه) به هیچ وجه، تأمین مسکن، خوابگاه و وام تحصیلی و سایر امور رفاهی به دانشجویان تعلق نمی گیرد و مقررات آموزشی آن همانند دوره ی روزانه است ، مگر در مواردی که در آئین نامه اجرایی ایجاد دوره ی نوبت دوم مستثنی شده باشد. انتقال دانشجویان این دوره به دوره های روزانه ممنوع می باشد و از پذیرفته شدگان برابر مقررات مربوط شهریه دریافت می شود. تعیین سقف واحدهای درسی برای هر نیمسال تحصیلی با توجه به سایر ضوابط و مقررات در اختیار شورای آموزشی مؤسسه آموزش عالی ذیربط خواهد بود.

  ساعات تشکیل کلاسهای دوره ی شبانه برای رشته های گروه آموزشی پزشکی و سایر گروه های آموزشی با نظر مؤسسات ذیربط تعیین و اعلام می شود. مقررات دوره های نوبت دوم (شبانه) گروههای آموزشی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. انتقال و تغییر رشته دانشجویان دوره ی نوبت دوم، منحصرا برای دوره ی نوبت دوم امکان پذیر خواهد بود.

  در دوره ی نیمه حضوری نیز به هیچ وجه تأمین خوابگاه، وام تحصیلی و سایر امور رفاهی به دانشجویان تعلق نمی گیرد و مقررات آموزشی عالی همانند دوره های نیمه حضوری دانشگاه پیام نور می باشد. از پذیرفته شدگان برابر مقررات مربوط شهریه دریافت می شود و مدرک تحصیلی دانشجویان دوره نیمه حضوری باذکر جمله " آموزش این دوره به طریق نیمه حضوری بوده است" اعطا می شود. انتقال و تغییر رشته ی دانشجویان دوره های نیمه حضوری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منحصرا به دوره های نیمه حضوری و دانشگاه پیام نور امکان پذیر خواهد بود.

  در دوره های شبانه و نیمه حضوری از دانشجو دو نوع شهریه ثابت و متغیر دریافت می شود. برای اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید با دانشگاههای مربوطه تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد