همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

راه اندازی رشته‌های حسابداری و طراحی صنعتی در پردیس گیلان


راه اندازی رشته‌های حسابداری و طراحی صنعتی در پردیس بین‌الملل دانشگاه گیلان



رییس دانشگاه گیلان:
رشته‌های حسابداری و طراحی صنعتی در پردیس بین‌الملل دانشگاه راه‌اندازی می‌شود

رییس دانشگاه گیلان از راه‌اندازی رشته‌های حسابداری و طراحی صنعتی در پردیس بین‌الملل این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر حاتم زاده با بیان این خبر، گفت: بر اساس مجوز اخذ شده از سوی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های حسابداری و طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی و در پردیس بین‌الملل دانشگاه گیلان در منطقه آزاد بندر انزلی راه‌اندازی می‌شود.

وی در مورد زمان ثبت‌نام و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها، افزود: دانشگاه هم‌اکنون درصدد تدارک و آماده سازی شرایط برای پذیرش دانشجو در این رشته‌ها است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری امکان پذیرش دانشجو فراهم شود، گفت: شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در این رشته‌ها متعاقبا از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه اعلام می‌شود.

رییس دانشگاه گیلان، با اشاره به رشته‌های موجود در این واحد دانشگاهی، افزود: از نیمسال گذشته تحصیلی 4 رشته مدیریت MBA، حقوق خصوصی، معماری و عمران در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی شده است.

دکتر حاتم زاده گفت: برای نیمسال جاری نیز 4 رشته حقوق بین الملل، روابط بین‌الملل، علوم سیاسی و فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های تحصیلی این دانشگاه افزوده شده و پذیرش دانشجو هم انجام شد.

وی هدف از راه اندازی این واحد را توسعه تحصیلات تکمیلی و پاسخ به نیاز فزاینده علاقمندان به ادامه تحصیل به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی بیان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد