همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تغییر استخدام بیش از پنج هزار نفر از مستخدمین موقت شهرداریها


وضعیت استخدام بیش از پنج هزار نفر از مستخدمین موقت شهرداریها تغییر یافت

با پیگیری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور وضعیت استخدامی پنج هزار و 566 نفر از پرسنل و مستخدمین شهرداری های کشور از قرارداد موقت به پیمانی و رسمی تغییر پیدا کرد.   
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان، پس از اصلاح ساختار شهرداری ها پیگیری و ساماندهی نیروهای موقت شهرداری های کشور و تثبیت وضعیت استخدامی آنان در اولویتهای کاری دفتر تشکیلات و نیروی انسانی این سازمان قرار گرفت.
براساس این گزارش، این دفتر با اخذ مجوز تبدیل وضعیت نیروهای موقت شهرداریها به پیمانی و رسمی از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بر اساس دستورالعملهای ابلاغ شده شماره یک و دو سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، این تعداد از مستخدمین موقت شهرداریها در 30 استان کشور از قرارداد موقت به پیمانی و رسمی تبدیل وضع شدند.
این گزارش حاکیست، این گروه شامل نیروهای مجرب شهرداریها بودند که با فضای نامطلوبی از لحاظ امنیت شغلی مواجه بوده و علیرغم داشتن تخصص و تجربه لازم که طی سالهای متمادی کسب کرده و حتی برخی از آنها در آستانه بازنشستگی قرار داشتند ولی به لحاظ وضعیت استخدامی بلاتکلیفی به سر می بردند.
این گزارش می افزاید: با توجه به اصلاح ساختارهای اداری صورت گرفته در شهرداریها توسط سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اکثر قریب به اتفاق افراد مذکور در پستهای کارشناسی تطبیق داده شده و به فعالیت خود ادامه می دهند.
در سراسر کشور یک هزار و 69 شهرداری وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد