همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فراخوان صنعتی اصفهان برای جذب هیأت علمی و بورس دکتری

 فراخوان دانشگاه صنعتی اصفهان برای جذب هیأت علمی و بورس تحصیلی دکتری 

 ١١/١٢/١٣٨٨

دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور تحقق اهداف برنامه توسعه خود در رشته های مختلف از بین متقاضیان دارای مدرک دکتری و دانشجویان متعهد و ممتاز دوره دکتری که امتحان جامع خود را با موفقیت گذرانده‌اند؛ برای همکاری علمی دعوت کرد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متقاضیان می توانند حداکثر تا 25 اسفند ماه مدارک خود به دبیرخانه هیأت جذب دانشگاه ارسال کنند.
دراین فراخوان از جمله شرایطی که برای متقاضیان درنظر گرفته شده است، داشتن مدرک دکترا از دانشگاه‌های معتبر برای استخدام عضو هیأت علمی، داشتن صلاحیت های عمومی لازم، دارا بودن سوابق تحصیلی، علمی و پژوهشی درخشان و کسب موفقیت در مصاحبه علمی، عدم استخدام رسمی، تعهد خدمت یا بورسیه در سایر دانشگاهها، سازمانها و دستگاههای اجرایی، داشتن حداکثر 40 سال سن برای استخدام و 35 سال سن در زمان پذیرش در مقطع دکتری برای بورس تحصیلی و دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای استخدام است.
گفتنی است، ثبت‌نام مشمولان خدمت نظام وظیفه در قالب طرح سربازی با اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح امکان پذیراست.
تصویر خلاصه رساله
دوره دکتری برای متقاضیان استخدام و طرح سربازی و خلاصه پایان نامه کارشناسی ارشد برای متقاضیان بورس، یک نسخه از مقالات علمی چاپ شده همراه با لیست مقالات، سه برگ معرفی نامه در مورد صلاحیت علمی، تکمیل فرم عدم تعهد متقاضی استخدام به مؤسسه آموزشی و یا دانشگاهی غیر از دانشگاه صنعتی اصفهان و امضاء آن توسط متقاضی، دو قطعه عکس 4×3 تمام رخ و تصویر صفحات شناسنامه - تصویر کارت ملی هم باید از طریق پست به آدرس معاونت آموزشی دانشگاه ارسال شود.  


به گزارش ایسنا، متقاضیان درهنگام ثبت نام، ابتدا از طریق مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی

منبع بازار کار

www.iut.ac.ir  نسبت به تکمیل فرمهای مربوطه اقدام نموده وسپس کد رهگیری ارایه شده بر روی پاکت نامه درج و به آدرس دانشگاه ارسال کنند.
بنابراین گزارش، پس از بررسی اولیه مدارک، جهت مصاحبه تخصصی، ارائه مستندات مدارک علمی مانند پایان نامه‌ها، پروژه‌های انجام شده و کتاب‌های چاپ شده و همچنین مدارک مربوط به افتخارها و تجارب علمی، پژوهشی و آموزشی مانند دانشجوی نمونه یا المپیادی، توانایی در زبان، اداره کارگاههای آموزشی و همچنین نمونه ای از ارزشیابی تدریس الزامی است.  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد