همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فعال شدن گروه های صنعتی مبارک وپلیمر بوشهر 10 هزار شغل

فعال شدن گروه های صنعتی مبارک وپلیمر بوشهر 10 هزار شغل ایجاد می کنداستاندار بوشهر گفت: :با فعال شدن دو گروه صنعتی مبارک و پلیمر بوشهر امکان ایجاد حداقل 10 هزار شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد.
به گزارش ایرنا، ابوطالب شفقت سه شنبه در کارگروه حمایت از تولید استان بوشهر افزود: دو گروه صنعتی مبارک و پلیمر دارای پتانسیل خوب برای فعالیت در چرخه اقتصادی استان هستند.
وی اضافه کرد: اکنون این دو گروه صنعتی بابت تسهیلات دریافتی به بانک ها بدهکار هستند که باید علت این بدهکاری ها بررسی و برای رفع این مشکلات برنامه ریزی شود.
استاندار بوشهر اظهارداشت: دو گروه صنعتی مبارک و پلیمر باید در کنار هم رقابت احیا داشته باشند تا بتوانند چرخه اقتصادی خوبی را عرضه کنند و بانک ها نیز برای احیای این دو گروه صنعتی همکاری لازم را انجام دهند.
وی اضافه کرد: بانک ها در جریان اقتصاد سالم در کشور نقش موثر دارند و این جریان در دست بانک ها است.
شفقت گفت: به منظور تشویق و جذب سرمایه گذاران، دولت باید براساس اصل44 قانون اساسی نقش هماهنگ کننده را به خوبی رعایت کند.
وی اضافه کرد: حمایت از چرخه اقتصاد باید در کنار حمایت از تولید کننده و مصرف کننده صورت بگیرد و در صورت چرخش اقتصاد و گردش مالی، دولت هر گونه حمایتی را در زمینه تولید انجام می دهد.
مدیرکل امرو اقتصادی استانداری بوشهر نیز گفت: گروه صنعتی مبارک دارای 12 واحد تولیدی فعال، دو واحد نیمه فعال و سه واحد غیر فعال، 560 میلیارد ریال و گروه صنعتی پلیمر با 16 واحد فعال، یک واحد نیمه فعال وشش واحد غیر فعال مبلغ 900میلیارد ریال به بانک ها بدهکارهستند.
علی زائر انگالی افزود: این دو گروه صنعتی اشتغال زایی خوبی داشته اند که در صورت رفع مشکلاتشان در زمینه باز پرداخت بدهی به بانک ها می توانند زمینه اشتغال افراد بیشتری را در استان بوشهر فراهم کنند.  

منبع بازار کار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد