همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

با تصویب سند جامع اشتغال معضل بیکاری در کشور حل می‌شود


رحیمی در جلسه شورای عالی اشتغال:
با تصویب سند جامع اشتغال معضل بیکاری در کشور حل می‌شود


به منظور پیگیری دقیق سند جامع اشتغال جلسات این شورا به شکل منطقه‌ای نیز برگزار خواهد شد/ در جلسه آینده هیات دولت اختیارات بیشتری به استانداران تفویض خواهد شد تا مسیر برای اجرای سند جامع اشتغال هموار شود.

  معاون اول رییس جمهور گفت: تصویب سند جامع اشتغال جشن بزرگی برای همه ایرانیان و نسخه‌ای برای درمان مشکل خانواده‌هایی است که برای اشتغال فرزندانشان دغدغه و نگرانی دارند.
به گزارش ایلنا ، محمد‌رضا رحیمی صبح امروز در جلسه شورای عالی اشتغال در وزارت کشور با بیان اینکه سند جامع اشتغال به امضای استانداران سراسر کشور و وزارت کار و امور اجتماعی خواهد رسید،‌ اظهار امیدواری کرد با تصویب این سند معضل بیکاری در کشور ریشه‌کن شود و گام بزرگی در زمینه ایجاد اشتغال برداشته شود.
معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه ایجاد یک میلیون و 100 هزار شغل کار آسانی نیست، اظهار داشت: براساس قانون و مقررات شورای عالی اشتغال، جلسه این شورا هر 6 ماه یک بار تشکیل می‌شود، ولی در ماه‌های گذشته به دلیل اهتمام جدی دولت برای ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری، جلسات شورای عالی اشتغال به صورت هفتگی برگزار شد.
رحیمی با اشاره به این که امروز آخرین جلسه شورای عالی اشتغال در سال 88 است، گفت: به منظور پیگیری دقیق سند جامع اشتغال جلسات این شورا به شکل منطقه‌ای نیز برگزار خواهد شد.
معاون اول رییس‌جمهور افزود:در جلسه آینده هیات دولت اختیارات بیشتری به استانداران تفویض خواهد شد تا مسیر برای اجرای سند جامع اشتغال هموار شود.
در این جلسه وزیر کار و امور اجتماعی و استانداران سراسر کشور حضور داشتند و نظرات و دیدگاه‌های خود را برای تصمیمات نهایی در خصوص سند جامع اشتغال بیان کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد