همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سمینار آشنایی با رویکرد حل مساله


سمینار آشنایی با رویکرد حل مساله

Problem Solving
آکادمی مدیریت سرآمد ایرانیان در راستای رسالت علمی و آموزشی خود در هفته دوم اردیبشهت ، بمناسبت هفته کار آفرینی مجموعه سمینارهای مدیریتی را بصورت رایگان برگزار می نماید.

برگزار کننده : مدیریت سرآمد ایرانیان – MSI ACADEMY
تاریخ برگزاری: 89/2/9
پنجشنبه مدت سمینار:
4ساعت – 30/12 – 30/8


سخنران: سخنران: دکتر حمید اسماعیلی
مبلغ حضور: حضور برای عموم رایگان می باشد
آشنایی کلی با سمینار:
حل مساله رویکردی است که بر اساس دستیابی به بهبود پایه‌گذاری شده است. این رویکرد در اجرا از اثربخشی بالایی برخوردار است . رویکرد حل مساله یک رویکرد نتیجه‌گرا است و وجود ابزارهای توانمند آماری و برنامه ریزی در آن سبب گردیده که قادر باشد مسائل پیچیده و مزمن سازمان را با انجام تحلیلهای علمی و قدم به قدم بررسی و حل نماید. استفاده از این رویکرد در سالیان اخیر رشد روزافزونی داشته است و بسیاری از واحدهای تولیدی بزرگ مانند شرکتهای موتورولا، جنرال الکتریک، فورد، زیراکس و همچنین واحدهای خدماتی با بکارگیری آن توانسته اند کیفیت محصولات و خدمات خود را ارتقاء دهند.
در کشور ما نیز همگام با سایر کشورهای جهان فعالیتهای ارزنده‌ای در خصوص پیاده سازی و اجرای این رویکرد صورت گرفته است. بسیاری از صنایع بزرگ و کوچک کشور مانند صنایع خودروسازی، صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، قطعه سازان، صنایع دفاع ،خدمات درمانی، بانکها، پست، نیروگاههای تولید برق دارو سازیها و بسیاری از واحدهای تولیدی و خدماتی دیگر از این رویکرد به طور موفقیت آمیزی استفاده نموده‌اند. حل مساله، مشکلات مختلفی در یک سازمان را مانند کاهش ضایعات، افزایش بهره‌وری، افزایش رضایت مشتری، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات، را حل می کند.
محتوی سمینار:
-ضرورت اجرای بهبود و مشارکت کارکنان 
-تعریف و تاریخچه گروههای کنترل کیفیت
-هفت گام حل مساله
oتعریف مشکل، تعریف وضعیت موجود و هدف گذاری، برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل علتها، انتخاب و انجام اقدام اصلاحی، بررسی نتایج، استاندارد سازی و کنترل
-تکنیکهای حل مساله
oنمودار پارتو، روند، دایره ای، هیستوگرام، نمودار علت و معلول، نمودار کنترل، نمودار جریان

توضیحات: - علاقه‌مندان به شرکت در این سمینار آموزشی، در صورت تمایل به دریافت گواهینامه حضور در سمینار آموزشی ، باید مبلغ گواهینامه حضور در سمینار ، را پرداخت نمایند اعضا باشگاه مدیریت سرآمد ایرانیان می توانند با پرداخت مبلغ 50.000 ریال و سایرین می توانند با پرداخت مبلغ 100،000 ریال گواهینامه حضور در سمینار آموزشی را دریافت نمایند.
توجه:الویت ثبت نام با اعضا باشگاه مدیریت سرآمد ایرانیان و متقاضیانی می باشد که گواهینامه حضور در سمینار را درخواست می نمایند، همه متقاضیان باید پیش از حضور در سمینار، ثبت‌نام خود را قطعی نمایند.
نحوه ثبت نام :- برای اطلاع از جزئیات بیشتر و ثبت ‌نام با واحد آموزش تماس حاصل نمایید:
66568065- 30و66569429-88363116- 88575318 -021
محل برگزاری: تهران
www.msi.co.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد