همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جزئیات آزمون دکتری تخصصی داروسازی اعلام ظرفیت آزمون

شریف زاده به مهر خبر داد:

جزئیات آزمون دکتری تخصصی داروسازی/ اعلام ظرفیت آزمون


دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی با اشاره به افزایش تعداد رشته های دکتری تخصصی در داروسازی از برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری داروسازی در خردادماه سال 89 خبر داد.

دکتر محمد شریف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام به صورت اینترنتی از روز 21 فروردین ماه آغاز شده است و تا 5 اردیبهشت ماه 89 ادامه دارد. همچنین داوطلبان می توانند در روزهای 8 تا 10 اردیبهشت ماه 89 مدارک خود را به صورت اینترنتی ارسال کنند.

دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی گفت: بیست و دومین دوره امتحانات پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری در 6 خرداد ماه 89 برگزار می شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره از آزمون یادآور شد: در دوره بیست و دوم در رشته های فارماسیوتیکس، شیمی دارویی، فارماکوگنوزی، بیوتکنولوژی دارویی، سم شناسی، داروسازی بالینی، داروسازی سنتی، اقتصاد و مدیریت دارو، کنترل دارو، داروسازی هسته ای، نانوفناوری دارویی، زیست مواد دارویی دانشجو پذیرفته می شود.

شریف زاده خاطرنشان کرد: میزان ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون 165 نفر به صورت آزاد و 28 نفر به صورت سهمیه مازاد است که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش مهر، شرایط عمومی پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی داروسازی شامل اعتقاد به نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن شرایط عمومی ورود به دوره مربوطه بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و دارا بودن دانشنامه دکتری داروسازی و کارشناسی ارشد داروسازی از دانشگاههای داخل و یا خارج از کشور به تایید وزارت بهداشت است.

داوطلبان تنها مجاز به ثبت نام در یک رشته هستند و وضعیت طرح خدمات قانونی و نظام وظیفه باید برای داوطلبان مشخص باشد. نداشتن نقص عضو موثر برای فعالیت حرفه ای و ارائه تعهد محضری به صورت خاص یا عام از دیگر شرایط ثبت نام در آزمون است.

آزمون ورودی شامل امتحان کتبی و شفاهی است که نمره امتحان کتبی 80 درصد نمره کل و نمره آزمون شفاهی 20 درصد از کل نمره آزمون ورودی را تشکیل می دهد و در روز پنجشنبه 6 خردادماه در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون نیز در روزهای 4 و 5 خرداد به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع می شود.


اخبار دانشگاه حوزه و بیکاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد