همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کارشناس کشاورزی-خاک شناسی


کارشناس کشاورزی-خاک شناسی
من کارشنای کشاورزی با گرایش خاکشناسی هستم که در طول دو سال فارغ التحصیلی از دانشگاه علاوه بر خاکشناسی در زمینه های مربوط به گیاهپزشکی هم فعالیت داشتم.دختری اجتماعی با وجدان کاری و مسئولیت پذیرو متعهد به کار هستم و در شهرستان(فیروزکوه) وجاهایی که مشغول به فعالیت بودم همه از من راضی بودند و لی دلیل اینکه به تهران نقل مکان کردم پی گیر کار در شهر تهران هستم.سوابق شغلی و فعالیتهای من هم در این سایت موجود می باشد.
(سیده سپیده حسینی)
-     :شرکت / موسسه
11/12/1388     :تاریخ ثبت
09359218496--------email:sp.sph2008@yaho     : تلفن تماس
    : وب سایت
کشاورزی     : رشته و گرایش
29/12/1388     : تاریخ مهلت تماس
تهران     : آدرس محل کار
تهران     : استان محل کار
تهران     : شهر محل کار
لیسانس     : مقطع تحصیلی
    : معدل
زن     : جنسیت
مجرد     : وضعیت تاهل
پایان خدمت     : وضعیت نظام وظیفه
از 20 تا 30 سال     : حداقل و حداکثر سن
2     : حداقل سابقه کار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد