همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی معلمان از ۱۲ اردیبهشت

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی معلمان از ۱۲ اردیبهشت



۲۶۰۰ نفر از معلمان حق‌التدریس در سال جاری اسنخدام می‌شوند که طبق مصوبه مجلس شورای‌اسلامی، آموزش و پرورش موظف به استخدام این تعداد از معلمان حق‌التدریس شاغل در سراسر کشور است.


وزیر آموزش وپرورش گفت: احکام استخدام رسمی معلمان حق‌التدریس که به مجموعه معلمان رسمی اضافه می‌شوند، از ابتدای سال ۸۹ صادر می‌شود.

حاجی‌بابایی با اعلام استخدام ۲۶۰۰ نفر از معلمان حق‌التدریس در سال جاری، گفت: طبق مصوبه مجلس شورای‌اسلامی، آموزش و پرورش موظف به استخدام این تعداد از معلمان حق‌التدریس شاغل در سراسر کشور است.

وی در مورد استخدام ۴۰ هزار نفر معلم از طریق آزمون ورودی نیز گفت: داوطلبان با رویت اعلام استخدام در روزنامه‌های کثیرالانتشار از ۱۲ اردیبهشت می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حاجی‌بابایی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله اول آزمون در هفتم خردادماه برگزار می‌شود که افراد برگزیده پس از گذراندن آزمون تخصصی و مصاحبه به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آیند.

همچنین وزارت آموزش و پرورش با ارسال اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسامی شاغلان حق‌التدریس کددار همراه مدرک تحصیلی و سنوات تدریس به تفکیک هر استان اعلام شد.

در این اطلاعیه عنوان شده است: از آنجا که برحسب قانون و تاکید وزیر، واجدان شرایط استخدام با اولویت سنوات کاری از لیست مذکور انتخاب می‌شوند، لازم است افراد ذی‌نفع به منظور جلوگیری از تضییع حق خود با دقت در این فهرست و مشاهده هر گونه مغایرت، مراتب را به صورت مکتوب به آموزش و پرورش منطقه یا امور اداری اداره کل استان مربوطه ارائه کرده و تا حصول نتیجه آن را دنبال کنند.

به‌زودی اسامی این افراد ازسوی سایت آموزش و پرورش به نشانی ww.medu.ir اعلام می‌شود.

خبرگزارى ایلنا




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد