همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز مراحل استخدامی معلمان حق التدریس



   
آغاز مراحل استخدامی معلمان حق التدریس
تاریخ خبر: 31/01/1389

وزیر آموزش و پرورش از آغاز مراحل استخدام 26 هزار معلم حق التدریسی برای سال تحصیلی 89- 90 خبر داد.
 

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه همایش مدیران هنرستانهای کشور درمصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه استخدام معلمان حق التدریس بر اساس نیاز استانها است گفت : سابقه مهم‌ترین مولفه استخدام حق‌التدریسی‌ها خواهد بود و این معلمان با طی مراحل استخدام فعالیت خود را با احکام رسمی از سال تحصیلی آینده آغاز خواهند کرد .

وی افزود : براساس قانون مجلس شورای اسلامی کسانی که تا 15 مهر 87 با مدرک لیسانس و چهار سال سابقه، مدرک فوق دیپلم و پنج سال سابقه و دپیلم با هفت سال سابقه در آموزش وپرورش به صورت حق التدریسی فعالیت داشته اند ، استخدام می شوند.

وی خاطر نشان کرد : بررسی پرونده های معلمان حق التدریس اغاز شده است و به زودی به معلمان دارای شرایط ابلاغ خواهد شد .

وی یاداور شد : بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، آموزش و پرورش طی پنج سال آینده باید 60 هزار معلم حق‌التدریسی را به تدریج استخدام کند و بر اساس نیازسنجی‌های ، 26 هزار نفر از این تعداد امسال استخدام خواهند شد.

حاجی بابایی تاکید کرد : براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شرایط 60 هزار معلم حق التدریسی در کشور بررسی شده است، تا طبق قانون حق هیچکس در این زمینه ضایع نشود.

وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه از این پس بر اساس مصوبه مجلس ، آموزش و پرورش هیچ نیرویی را نمی تواند استخدام کند افزود:به کارگیری نیرو های شرکتی غیر قانونی است و آموزش و پرورش باید برای تامین نیروهای مورد نیاز خود بر اساس قانون و از طریق آزمون و تربیت معلم اقدام کند.


اخبار آموزش و پرورش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد