همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پیشنهاد مدیر عامل صندوق مهر امام رضا1389/02/14


تاریخ :  1389/02/14     ساعت :  21:20:00
به پیشنهاد مدیر عامل صندوق مهر امام رضا علیه السلام : تشکیل فراکسیون قرض الحسنه در مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت.

مهندس سیدمحمد کریمی در نشست مشترک با اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که بعد از ظهر امروز در محل سالن کنفرانس ساختمان صندوق برگزار شد ضمن اشاره به آموزه های اعتقادی و دینی مردم مسلمان ایران پیشنهاد تشکیل فراکسیون قرض الحسنه در مجلس شورای اسلامی را ارائه داد که این پیشنهاد مورد تصویب اعضاء کمیسیون اجتماعی قرار گرفت.
مدیر عامل صندوق مهر امام رضا علیه السلام در این نشست با تشکر از حمایت های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تعامل صندوق مهر امام رضا علیه السلام با مجلس شورای اسلامی را ضامن خدمت رسانی بهینه به جوانان جویای کار ایران اسلامی دانست.
مهندس کریمی خدمت رسانی به روستائیان را از اولویت های پرداخت تسهیلات در سال جدید ذکر کرد و افزود: با توجه به فراهم آوردن امکاناتی نظیر آب، برق، گاز و جاده توسط دولت برای روستاهای کشور، تثبیت روستائیان در روستاها از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از برنامه های صندوق در سالجاری بشمار می آید.
وی در ادامه از افتتاح دفاتر مشاوره شغلی در استانها و شهرستانهای کشور خبر داد و افزود: با توجه به تغییر نگرش صندوق در پرداخت تسهیلات از فرد به ایده، افتتاح دفاتر شغلی در استانها و شهرستانها در برنامه های کوتاه مدت صندوق پیش بینی شده است.
در ادامه جلسه دکتر جعفرزاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد صندوق خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر و محروم جامعه را از لذت های کارکردن در صندوق مهر امام رضا علیه السلام برشمرد.
دکتر جعفر زاده یاری رساندن به افراد نیازمند جامعه را از اهداف مشترک مجلس و صندوق دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی آمادگی آن را دارد که با کمک منابع بانکی به عنوان بازوی قابل اتکای صندوق در خدمت رسانی به جوانان شریف ایران عمل نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد